Weener Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Hejsan,jag söker en Desert Combat klan,för jag vill spela lite bra team-play och så,vet ni någon klan som man kan få trya för och sen kanske gå med i eller har ni nån egen klan man kan fp trya för? Tack på förhand Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 ja o min kompis har typ en klan. vi e typ 2 st júst nu . DU kanske inte vill joina men iaf klicka i min signatur. Fast vi kör SH och pirates också. Fast typ bådar DC har böjat lagga. Vet inte varför. De bara började heltplötsligt . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Inte för att kapa tråden, men jag söker en Battlefieldklan. PM mig om jag får trya, är ganska bra, notera ganska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts