the-copy Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 Har lyckats med att få superlim på tummen, hur jag fick det där, det var liksom på detta viset "har det trokat ännu, tro?" dutt, nej fan, det hade det inte, *torka av* "va stel tummen har blivit". Har lyckats skrapa bort det mesta med en vass kniv, finns det någon annan lösning? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 sandpapper och rengörings-sprit Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DanjO Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 (redigerad) Har lyckats med att få superlim på tummen, hur jag fick det där, det var liksom på detta viset "har det trokat ännu, tro?" dutt, nej fan, det hade det inte, *torka av* "va stel tummen har blivit". Har lyckats skrapa bort det mesta med en vass kniv, finns det någon annan lösning? Lol! jag råkade sätta ihop pekfingret och tummen en gån jag fick sätta en kniv mellan och lyckades ta bort . men det gjorde så J*vla ont!! Redigerad 23 januari, 2004 av DanjO Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
skribb Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 typ svett, eller nå saltlösning Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Min kompis (granne) han fick superlim i ögat.. vilket tydligen är farligt..efter som det kan fräta men han fick bort det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Noxzist Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 superlim på ögat?!?! hur fick han bort det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 (redigerad) Ta lacknafta eller nått.. annars får du gnugga bort det.. Noxsist: Antagligen ögondush! Redigerad 24 januari, 2004 av Add3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Min kompis (granne) han fick superlim i ögat.. vilket tydligen är farligt..efter som det kan fräta men han fick bort det Ögat eller limmet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 angåengde me lim. Ni som vet vad wharhammer e och som typ ha haft metal limmet. De fasnar på typ skinn på 2 sec och de sitter sten hårt. Ja ba sa till min kompis räck ut handen. Så ba la lite lim på den. o sa åt han o lägga andra handen på o han gjode de o sen tog jag tag i dom o gnugga lite (stelnar snabbare då) å så satt de fat. De va näara att han inte fick upp dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 nä..ja vet itne.. dom åkte till akuten.. typ där vet ja itne vad osm hände.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Hmm... Fortsätt med den där kniven du... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Crice Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Haha kul tråd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Jag har fått superlimm på fingrarna ofta. Det är bara att dutta med dom andra fingrarna tills det torkar och sen är det bara att vänta tills det försvinner. Du kan försöka bita av det med tänderna ocjkså, funkar ganska bra. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Häll lite svavel syra så fräter det nog bort Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Läste i tindingen för länge sedan att det var en tant som tog på sin gubbes penis när hon presis hade limat någon grej med super lim. Nu får fundera på vad som hände sen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SuXx Skrivet 24 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 24 januari, 2004 Läste i tindingen för länge sedan att det var en tant som tog på sin gubbes penis när hon presis hade limat någon grej med super lim. Nu får fundera på vad som hände sen Mysigt, att alltid ha nån där nere nä men aj! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Häll lite svavel syra så fräter det nog bort + Fingrarna.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Fralla_24 Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 + Fingrarna.. Oj, det tänkte jag inte på Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lord of Slaanesh Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 (redigerad) Läste i tindingen för länge sedan att det var en tant som tog på sin gubbes penis när hon presis hade limat någon grej med super lim. Nu får fundera på vad som hände sen Hon ville säkert inte att han skulle kunna tvinga henne att ta bort handen http://www.smilies.okipages.com/s/contrib/dday/laugh.gif http://www.smilies.okipages.com/s/contrib/dday/laugh.gif http://www.smilies.okipages.com/s/contrib/dday/laugh.gif Redigerad 25 januari, 2004 av Lord of Slaanesh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 26 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2004 Ta salt syra istället =D Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts