Jump to content

Superlim på tummen!

the-copy
 Share

Recommended Posts

Har lyckats med att få superlim på tummen, hur jag fick det där, det var liksom på detta viset

"har det trokat ännu, tro?" dutt, nej fan, det hade det inte, *torka av* "va stel tummen har blivit". Har lyckats skrapa bort det mesta med en vass kniv, finns det någon annan lösning?

-_-;);)

Lol! jag råkade sätta ihop pekfingret och tummen en gån jag fick sätta en kniv mellan och lyckades ta bort .

men det gjorde så J*vla ont!! ;P

Redigerad av DanjO
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

angåengde me lim. Ni som vet vad wharhammer e och som typ ha haft metal limmet. De fasnar på typ skinn på 2 sec och de sitter sten hårt.

Ja ba sa till min kompis räck ut handen. Så ba la lite lim på den. o sa åt han o lägga andra handen på o han gjode de o sen tog jag tag i dom o gnugga lite (stelnar snabbare då) å så satt de fat. De va näara att han inte fick upp dom -_-

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Läste i tindingen för länge sedan att det var en tant som tog på sin gubbes penis när hon presis hade limat någon grej med super lim. Nu får fundera på vad som hände sen :wub:  ^_^

Hon ville säkert inte att han skulle kunna tvinga henne att ta bort handen :wub:

Redigerad av Lord of Slaanesh
Länk till kommentar
Dela på andra sidor