Wild_hawk Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Jag har et forum som är till för dom som gillar att prata om Gta spelen, alla nya spel, Konsoler och cs etc om du tycker att det här verckar nått för dig så går du till: http://shadowkiller.proboards12.com/ och blir medlem! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 1 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 är det nåt som saknas föra att du ska bli medlem i forumet skriv i så fall här, så fixar jag det!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 1 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 nu har jag förbetrat mitt forum! och jag hopas att nåra vill bli medlemar i forumet! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mobacko Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Jag vill!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wild_hawk Skrivet 1 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Jag vill!!! va brA då är det bara att börja diskutera om nåt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Tror inte det är så många som vill bli medlemar... Alla hänger ju här ändå.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
samool Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Tror inte det är så många som vill bli medlemar... Alla hänger ju här ändå.. tyvärr vildhöken så tror jag också som stellhell att det är lite onödigt att starta upp nya forum hela tiden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 tyvärr vildhöken så tror jag också som stellhell att det är lite onödigt att starta upp nya forum hela tiden... Ingen är på mitt forum nuförtiden, funderar på att lägga ner forumet och starta en chat istället. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Defcon Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 låter kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GTA3 freak Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 låter kul Det tycker jag med. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Fast ett forum är alltid bra att ha, kanske ska fixa en chatt men ha kvar forumet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Nee det händer ingenting på mitt forum heller.....har börjat skissa på en bakgrundshistoria som borde passa iallafall!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Om man har en liten sajt, alltså mindre än GTAsajten, tycker jag det är bättre med en gästbok istället för att ha ett stort tomt forum. Om man har en chat så blir det troligtvis likadant som med ett forum: Inga besökare. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Funnylin Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Om man har en liten sajt, alltså mindre än GTAsajten, tycker jag det är bättre med en gästbok istället för att ha ett stort tomt forum. Om man har en chat så blir det troligtvis likadant som med ett forum: Inga besökare. Om du menade mig så är det lite svårt att spela rollspel i en gästbok!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaque Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Om du menade mig så är det lite svårt att spela rollspel i en gästbok!!! Nej, det är klart att om man har ett rollspel så passar nog ett forum bäst. Men för de som bara lägger ut ett forum på sin sajt så att folk kan skriva vad som helst passar det inte så bra. Om man har en liten sajt vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts