GtA FrEaK Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 ja vi behöver mer svenska ,canadensiska,lebanesiska mods om nån kan hjäla och kan med modellering och texturing snälla skriv då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 23 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 nån som vill hjälpa till Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 nope men, varförr skriva två inlägg. Sen är det också så att din avatar inte fungerar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GtA FrEaK Skrivet 25 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 hej behöver hjälp med min sida den funkar några gånger men några gånger inte vill nån hjälpa.den är också slö jag vet ej varför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Sen är det också så att din avatar inte fungerar han ksnke tycker att det är jäävligt snyggt med ett kryss!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 (redigerad) ja vi behöver mer svenska ,canadensiska,lebanesiska mods om nån kan hjäla och kan med modellering och texturing snälla skriv då vill gärna hjälpa till med modelering (helst bilar) Du kan ju skicka ett pm Redigerad 25 januari, 2004 av Barracuda Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 nope men, varförr skriva två inlägg. Sen är det också så att din avatar inte fungerar Hans ava funkar för mig.. men det tar tid å komma fram.. e de ett kryss så högerklicka på bilden å "Visa Bild".. Gta Freak borde skaffa en lite mindre bild, du har ju bild på en hel skärm när man spelar VC (printat å inte tagit bort nått) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 25 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2004 Hans ava funkar för mig.. men det tar tid å komma fram.. e de ett kryss så högerklicka på bilden å "Visa Bild".. när jag skrev det inlägget blev det ett kryss... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 29 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 29 januari, 2004 när jag skrev det inlägget blev det ett kryss... höger klicka då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts