Peter T Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Jag har inte kommit så långt i spelet, jag har slutfört kanske 20 uppdrag. Den enda bokstaven som syns nu är "V:et" som är på trappan på det stora huset som jag tog över. Men där finns inget uppdrag. Sedan finns det ett ankare i en båthamn som jag köpte, och där skall man köra båt enligt en bana men det är inget regelrätt uppdrag. Varför dyker det inte upp nya bokstäver / uppdrag? Tacksam för svar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Jag har inte kommit så långt i spelet, jag har slutfört kanske 20 uppdrag. Den enda bokstaven som syns nu är "V:et" som är på trappan på det stora huset som jag tog över. Men där finns inget uppdrag. Sedan finns det ett ankare i en båthamn som jag köpte, och där skall man köra båt enligt en bana men det är inget regelrätt uppdrag. Varför dyker det inte upp nya bokstäver / uppdrag? Tacksam för svar. Du måste köpa företag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 (redigerad) Jag har inte kommit så långt i spelet, jag har slutfört kanske 20 uppdrag. Den enda bokstaven som syns nu är "V:et" som är på trappan på det stora huset som jag tog över. Men där finns inget uppdrag. Sedan finns det ett ankare i en båthamn som jag köpte, och där skall man köra båt enligt en bana men det är inget regelrätt uppdrag. Varför dyker det inte upp nya bokstäver / uppdrag? Tacksam för svar. Har du kollat åt höger i V:et? EDIT: just när man kommer in i huset.. (entre dörren då) Redigerad 22 januari, 2004 av Buffus Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Basse Skrivet 3 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 februari, 2004 Checkpoint Charlie är visst ett uppdrag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
adde_as Skrivet 20 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 20 februari, 2004 då är det bara att köpa företag & byggnader Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
hjhjg Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 För mig var det så att jag var tyungen att köpa bil firman i Downtown, sen kom jag vidare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 25 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 25 februari, 2004 Lugna ner dig med uttryckssymbolerna. Det finns totalt 15 hus att köpa. Vissa är inte företag men dom som är det kommer du att få uppdrag hos så du kan komma vidare i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
jontasa 88 Skrivet 28 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 28 februari, 2004 (redigerad) jag har köpt många hus även ett rukel som ligger en bit upp vid mc gängets kluben det kostade bara 1000$. Redigerad 28 februari, 2004 av jontasa 88 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts