LunCh Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 (redigerad) Jo igår så skaffade jag ett program som man kan göra olika stora filer som man kan ävanda till när man ska in på olika DC hubbar. Hur som hälst så gjorde jag en sån fil och döpte den till gtavc.exe. Men nu när jag vill ha bort den för den är 10 GB men det går inte. Finns det något program som typ tar bort sånna här filler eller något annat sätt?? Medleandet: Redigerad 22 januari, 2004 av LunCh Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 gå in på felsäkert läge å testa! brukar funka! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 ...eller stäng processen i aktivitetshanteraren. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Eller sluta fakeshare:a. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 starta om datorn (jag hoppas att du inte får bort den) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 22 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 gå in på felsäkert läge å testa! brukar funka! det gick inte sabbla otur (jag hoppas att du inte får bort den) Du var ju väldigt posetiv då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Gick det inte?? hm det var mig en seg rackarns fil!! jag ska tänka ut nått sätt!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Avinstallera DC och fakeshareprogrammet och testa att ta bort filen sen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 men då brukar Avinstallationen inte funka.. iaf för mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 (redigerad) Men formatera då. Då försvinner den garanterat! Redigerad 22 januari, 2004 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Hultenius Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Så går det om man fuskar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 22 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 kan inte vet inte hur man gör :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 kan inte vet inte hur man gör :"> formaterar hårdisken: Format C: lr? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 22 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 japp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Prova File Shredder Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Gick det inte ens i felsäkert?! Du har väll inte dc startat? men det är klart att han inte ska formatera. Ta bort den med dos då, om du har FAT-32 vill säga. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Barracuda Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 Hm... Dölj filen vänta en dag och ta bort den Låter dumt men brukar funka för mig iaf. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
R2D2 Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 Vet inte varför, eller när...men ibland kan inte vissa filer vara över 4 gb i nåt filsystem....så den kan inte ta bort den. Byt till ntfs om du inte har det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts