EvansKorvbryggd Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Jag tycker att denna modellen är mycket bra gjord. Men jag skulle gärna se en Ford Mustang Fastback, dom e coola. http://www34.brinkster.com/nti1b/vicecity_355.jpg Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 lol tröjan matchar bilen Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 Jag har en Ford mustang fastback men orkar inte lägga upp den. kanske orkar senare.. Här äe en annan grmm bil. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ghost Rider Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 Detta är väll En Ford Mustang eller är det en Shelby GT500 mer känd som Eleanor. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 Det finns redan en massa trådar för screenshots, + att det är roligare om man själv tar bilderna. Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts