vr98olli Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Hej! Jag köpte ett ljudkort och 5.1 system för några dagar sen. När jag körde 5.1 med gamla ljudkortet(som ej hade support för så många högtalare! :'( ) så funkade de två som var "fram"! Dock så bytte jag ljudkortet och flyttade om alla kablar! Den hittar ljudkortet men vill inte ge något ljud! Så när jag testa att sätta den i en annan "lucka" på baksidan så kommer i dos(de i början, bios?) upp en grön ruta som täcker 80% av skärmen som säger massor av saker om högtalarna... Datorn startar endast i felsäkert läge numera vilket jag retar mig på! Vad kan vara fel med det? PS. har snackat med en från en datorfirma som har gått igenom de grundliga felen...(han var ej bättre än mig!) MVH: Olaf L / Önskar svar snarast! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
the-copy Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 vet inte vad det är för fel, men jag förstår inte varför dom flesta verkar tro att BIOS är DOS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 vet inte vad det är för fel, men jag förstår inte varför dom flesta verkar tro att BIOS är DOS? Det fanns DOS BIOS Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZalCiNoWa Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Det fanns DOS BIOS LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts