Optical Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Finns det nån som spelar GTA 1 fortfarande, är ju skitgammalt!!!!!!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Finns det nån som spelar GTA 1 fortfarande, är ju skitgammalt!!!!!!!!! jag gör de ibland Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BTBoresund Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 jag gör de ibland Jag med!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 GTA1 och GTA2 är domända gta spel som funkar för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Peskele Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 spelade det ett tag men har tagit bort det nu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 23 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 (redigerad) GTA1 hör mer eller mindre till det förflutna men GTA2 brukar jag spela i multiplayer ibland. Redigerad 23 januari, 2004 av Arvid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kariya Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 GTA1 och GTA2 är domända gta spel som funkar för mig stackars dig jag spelar inte de men när du säger de så ska jag nog ta och spela Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
saffecool Skrivet 27 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 27 januari, 2004 stackars dig jag spelar inte de men när du säger de så ska jag nog ta och spela men förut spelade jag på servern då funka det men nu kör servern linux :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 30 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2004 Jag kommer aldrig att överge de gamla GTA-spelen. ALDRIG Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 1 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2004 Klart man spelar GTA1 ibland. Det är ju en klassiker! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 14 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2004 Jag instalerade det idag (igen). e lite ringrostig inte vant mig än! Men men om man gör egna så ser det ut som om det finns så man kan lägga till bensinbomben som det pratats om! nån kan ju prova för jag har inte fattat "Junction 25"! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
minigun Skrivet 19 februari, 2004 Rapportera Share Skrivet 19 februari, 2004 (redigerad) GTA1 hör mer eller mindre till det förflutna Jag är en sån person som inte kan släppa det förflutna..tiden då GTA var ett nytt spel, den tiden skulle jag kunna leva i, om och om igen, för evigt...allt var mycket bättre då.. (utom grafiken förstås ) Redigerad 19 februari, 2004 av minigun Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr Mister Skrivet 11 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 11 maj, 2004 Jag är en sån person som inte kan släppa det förflutna..tiden då GTA var ett nytt spel, den tiden skulle jag kunna leva i, om och om igen, för evigt...allt var mycket bättre då.. (utom grafiken förstås ) Håller med! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gtamama Skrivet 8 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2004 Jag spelar det typ 10 gånger om året... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Kan inte ha GTA2 eller GTA1 på min dator, står att det bara funkar för win 95 Alla ni har väll ändå inte win95/98 ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 Testa de behöver ju inte bara funka till 95 bara för att det står så. Fast gta1 blir helt cp på min dator så de funakr iaf inte tror ja Inte testat gta2 för jag pallar inte o köpa det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
darkjak Skrivet 9 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2004 I skolan brukade vi köra LAN lite ibland innan! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Testa de behöver ju inte bara funka till 95 bara för att det står så. Fast gta1 blir helt cp på min dator så de funakr iaf inte tror ja Inte testat gta2 för jag pallar inte o köpa det. Syftar då på att det kommer upp ett felmedelande där det står så Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 Klart man lirar GTA1.. det göra jag lite då och då.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Copstar Skrivet 10 juni, 2004 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2004 nja gta1 var länge sen men gta2 spelar jag typ vaje dag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts