marulf Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 det finns ett uppdrag för salvator leone där man åker ner till 8-ball fixar en bomp och sniper, 8 hänger med för att plan´tera den. men själv skall man sjuta vakter. skitet e att han går in efter första skottet de e ju fan omöjligt att snipra på varenda jävla vakt as fort. nån som vet ett bättre sätt eller skall man göra så? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Gå upp på taket mittemot båten och snipra alla vakterna från vänster till höger, börja med dem som står vid landgången. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
marulf Skrivet 1 november, 2002 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 svårt, hur många vakter? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Arvid Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 Jag tror jag hade 17 skott kvar i min sniper efter det uppdraget så fler än 13 kan de inte vara. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 1 november, 2002 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2002 12st vakter är det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts