Optical Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Jag har hört att man bara kan hitta hunter när man har hittat 100 HP, men jag har bara hittat 9 st och jag hittade den på militärbasen!!! Ska det vara så??????? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tigern Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Jag har hört att man bara kan hitta hunter när man har hittat 100 HP, men jag har bara hittat 9 st och jag hittade den på militärbasen!!! Ska det vara så??????? Det var väl nog bara för att du hade polisuniform på dig... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Optical Skrivet 22 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Det var väl nog bara för att du hade polisuniform på dig... Nej första gången jag såg den där hade jag inte den, men för att hinna hoppa in i den innan man blir skjuten så hade jag polisuniform!!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 januari, 2004 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2004 Du har klarat storyn väl. Om du har 100 HP finns den vid Ocean Beach. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Optical Skrivet 23 januari, 2004 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 januari, 2004 Du har klarat storyn väl. Om du har 100 HP finns den vid Ocean Beach. Ja, jag har klarat storyn, kanske därför Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts