GiZmo Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 .vad gör du där överhuvudtaget pöjk? Skulle se om man kunde döda kungen (eftersom han bara är lvl5^^) Men de gick inte så bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag har säkert postat den här för längesen men jag gör det igen. Haha Det där har hänt mig också Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Skulle se om man kunde döda kungen (eftersom han bara är lvl5^^) Men de gick inte så bra.. Han har ju en lvl 63+ och en lvl?? plus två lvl 61+ och ett tjugotal lvl 55+ vakter runt sig Dessutom är inte det där kungen. Hans son har tronen eftersom hans far är försvunnen. Jag har sett när kungen kommer tillbaka. Han rider på sin mount och sen går han av och börjar prata med en kille. Rätt häftigt. Trots att han bara är lvl 55. Har screen fast på andra datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Han har ju en lvl 63+ och en lvl?? plus två lvl 61+ och ett tjugotal lvl 55+ vakter runt sig Dessutom är inte det där kungen. Hans son har tronen eftersom hans far är försvunnen. Jag har sett när kungen kommer tillbaka. Han rider på sin mount och sen går han av och börjar prata med en kille. Rätt häftigt. Trots att han bara är lvl 55. Har screen fast på andra datorn. Det är inte kungen som kommer ridande på sin mount. Det är Marshal Windsor som varit fånge i BRD och återvänter för att meddela kungen att drottningen är en skurk Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Det är inte kungen som kommer ridande på sin mount. Det är Marshal Windsor som varit fånge i BRD och återvänter för att meddela kungen att drottningen är en skurk Skurk och skurk. Hon är en drake vid namn Onyxia. Det är värre än en skurk! Btw, kungen lever. han är fånge i en kloak(minns inte var). Finns screens på det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Ahh ni WoW killar är för roliga. http://www.purepwnage.com/music.html För att inte gå Offtopic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Ahh ni WoW killar är för roliga. http://www.purepwnage.com/music.html För att inte gå Offtopic Haha Har han kommit fel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 För att inte gå Offtopic Meh! Den postade du låångt bak! Typ att nån kastade HE så att han flög ner från taket och tog alla Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Skulle se om man kunde döda kungen (eftersom han bara är lvl5^^) Men de gick inte så bra.. Hah Jag har slickat på kungen och slagit snubben som är lvl ?? och spottat på 63an ^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Meh! Den postade du låångt bak! Typ att nån kastade HE så att han flög ner från taket och tog alla Haha hur fan kunde du komma ihåg det du måste ha ubermine. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 (redigerad) Kommer också ihåg det. Dom hade spawnat zombien där för att man inte skulle kunna campa på nåt tak. Men sen kasta nån en HE på den så det flög av taket. Redigerad 9 augusti, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
dangerboy Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Btw, kungen lever. han är fånge i en kloak(minns inte var). Finns screens på det. Så här gör du Så här ser han ut Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Så här gör du Så här ser han ut Coolt, ska smyga mig dit någon gång. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Kommer också ihåg det. Dom hade spawnat zomboen där för att man inte skulle kunna campa på nåt tak. Men sen kasta nån en HE på den så det flög av taket. Kommer jag också ihåg. Var den inte odödlig också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 9 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jo! "Minnet är envist" - Salvador Dalí Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
virre cool Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Hmmmmmm Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Jo! "Minnet är envist" - Salvador Dalí Haha, rätt alla 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 (redigerad) Haha, rätt alla 3 Kommer också ihåg att T och CT var tvungna att sammarbeta för mänskligheten edit: stavfeleT^ Redigerad 10 augusti, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 10 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 augusti, 2005 Kommer också ihåg att T och CT var tvungna att sammarbeta för mänskligheten edit: stavfeleT^ Det var faktiskt jag som sa det och var ironisk. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 12 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 augusti, 2005 Köpte Trackmania Sunrise idag. http://img359.imageshack.us/img359/8344/trackmania1ck.th.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts