vigge Skrivet 16 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 juni, 2005 Lirade BG i Warsong Gulch för andra gången =) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Man kan ju undra varför denna gick i graven. Muffig bugg i hitman2 Redigerad 8 augusti, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Kärringen vägra ju ge upp, vad skulle jag göra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Kärringen vägra ju ge upp, vad skulle jag göra? Man kan pepparspraya henne eller be en av de medföljande snubbarna kasta en sting... eller vad var det... ja en gasgranat i alla fall så skriker man åt dom samtidigt medans de hostar då går de ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Kärringen vägra ju ge upp, vad skulle jag göra? Låt alltid nån av de andra ha en elpistol och skjut henne med den, då ger de alltid upp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Låt alltid nån av de andra ha en elpistol och skjut henne med den, då ger de alltid upp Eller så kastar man bara flashbang eller stun grenade på dom eller typ skjuter i foten .. det e alltid skojj Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 augusti, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Man kan pepparspraya henne eller be en av de medföljande snubbarna kasta en sting... eller vad var det... ja en gasgranat i alla fall så skriker man åt dom samtidigt medans de hostar då går de ner. Me, ffs, jag var sarkastisk! Döda henne med flit. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
m0rd0r Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Me, ffs, jag var sarkastisk! Döda henne med flit. "Kul" det skulle vara om SWAT gjorde så på riktigt... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Så här hängde gubbeen sig efter jag skjutit ner honom från taket på bf2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Skönt att tråden är tillbaka Har mycket fina minnen härifrån Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aKi Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 (redigerad) Så här hängde gubbeen sig efter jag skjutit ner honom från taket på bf2 Haha fan va jag flabbade när ajg såg KickassSeaBass: Tack, Kompis Edit: Fel namn Redigerad 8 augusti, 2005 av aKi Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 8 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 augusti, 2005 Så här hängde gubbeen sig efter jag skjutit ner honom från taket på bf2 Haha .. "Tack, Kompis!" orka ha det på svenska Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Bwehehehe, liten bugg med ragdollen så gubben fastnade med en hand i kanten, hehe ser som smått häftigt ut ändå. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest AdamZZ Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Spel? Unreal 2: The Awakening. Det är jäkligt snygg eld i det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Jag har säkert postat den här för längesen men jag gör det igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Tihi.. kul att mobba lowlvls Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Tihi.. kul att mobba lowlvls .du har inte tänkt på att reppa dina equip? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 .du har inte tänkt på att reppa dina equip? Är liksom lite får långt bort för de .. är i NorthShire.. Anledning varför min equipment är helt förstörd är för att jag sprang runt i StormWind (lättare att komma in där än i IF ) och sprang upp till kungen^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 9 augusti, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 augusti, 2005 Är liksom lite får långt bort för de .. är i NorthShire.. Anledning varför min equipment är helt förstörd är för att jag sprang runt i StormWind (lättare att komma in där än i IF ) och sprang upp till kungen^^ .vad gör du där överhuvudtaget pöjk? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts