Grötmannen Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 (redigerad) Skulle till världshuset och ta en öl, men de bråkiga byborna hindrade mig... http://img194.echo.cx/img194/3879/imanoutlawsmall3je.jpg Redigerad 8 juni, 2005 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 8 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 juni, 2005 Spelade Garrysmod med Jacker, men han såg heeelt buggad ut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Han måste ha spelat jävligt länge Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 (redigerad) Hihi. Redigerad 9 juni, 2005 av Tiger Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Du ska ju göra som jag, ta kameran och fota alla prostituerade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 MER BILDER PÅ SAN ANDREAS! ska köpa de i morgon vet ni Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pip Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Gissa spelet Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Gissa spelet Vietcong? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 9 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 juni, 2005 Hihi. Den tjyvige lille nerladdare! Och inga pengar har du! Fy skäms på dig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Gissa spelet Var det tänkt att det skulle vara svårt att se vilket spel det var eller var du bara desperat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xPisc Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Gissa spelet Är det en granat han har mellan benen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Den tjyvige lille nerladdare! Och inga pengar har du! Fy skäms på dig! Inga pengar? Jo, det har jag. Men blev rätt sur och besviken när min Vice City play disc gick sönder när den bara hade varit i det där jävla lågbudgetfodralet, jag hade fan betalt det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Inga pengar? Jo, det har jag. Men blev rätt sur och besviken när min Vice City play disc gick sönder när den bara hade varit i det där jävla lågbudgetfodralet, jag hade fan betalt det! Men på spelet! Du hade ju bara 400 dollar!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Men på spelet! Du hade ju bara 400 dollar!! Ehm, 490 $ faktist! () Går ju så förskräckligt segt att få ihop pengar, man får ju bara lite respekt för typ varje uppdrag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Jag har 2000 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pip Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Nej han har en greasegun mellan bena Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tiger Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Tjo! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Ser ut som någon tagit 1 pixel å lagt lite färg och random sträck på den. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SpokPlumpen Skrivet 10 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 juni, 2005 Ser ut som någon tagit 1 pixel å lagt lite färg och random sträck på den. Eller så är det en närbild på ett jättemonster i WoW... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts