HemuleN Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Big heavy stavfel ajja. bra annars Jävligt duktigt att du quotar en en extremt stor bild, btw vad är felstavat? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Jävligt duktigt att du quotar en en extremt stor bild, btw vad är felstavat? Småstavfel i början. "dont com" (come?) "my self" (myself?) wake me up when you are finnish (finnished?) småfel, kan störa mig på sånt ibland . ajja. jäddra bra ananrs. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Danne Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Big heavy stavfel ajja. bra annars Förlåt för att man är dyslektiker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Kanske lite omogen bild .. men lägger upp den ändå http://img225.echo.cx/img225/8672/loelel8ug.png Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Colan K Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Ska inte klaga Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Slippy Skrivet 1 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 juni, 2005 Hehe,, jooo håller med Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Min vackra gubbe på EverQuest2... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Kostar de i månadenb? Alltså Everquest 2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Kostar de i månadenb? Alltså Everquest 2! Jupp. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 (redigerad) Kostar de i månadenb? Alltså Everquest 2! Nej,Inte för mig,Kör EverQuest2: Trails of islands då kan man spela gratis till 2006... Finns att ladda hem lagligt Redigerad 5 juni, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Kostar de i månadenb? Alltså Everquest 2! Ja det gör det... Har det inte själv men jag frågade någon på spelet (Hade demo eller vad man ska säga... Man kunde inte gå upp högre än lvl 6 eller 7 och så kunde man bara vara på första ön.) men det kostar typ 100kr/månaden typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Okej, tänkte väl de! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Min vackra gubbe på EverQuest2... Nice....! Lirar du EQ2? Vilken server? Jag lirade på Blackburrow med en barbarian guardian på lvl 26 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Nice....! Lirar du EQ2? Vilken server? Jag lirade på Blackburrow med en barbarian guardian på lvl 26 EverFrost.. Men jag kör tarils of island så... Vet inte om vi kan träffas... :'( Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 EverFrost.. Men jag kör tarils of island så... Vet inte om vi kan träffas... :'( Åh...Okej, men vilken klass och ras lirar du då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Åh...Okej, men vilken klass och ras lirar du då? Errr... MSN? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Åh...Okej, men vilken klass och ras lirar du då? Mage tror jag,,, Heter Sherryl... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 0-12 på Cpl mill. Några som går i 8an på vår skola. Och, Ja. Jag har 30 fps. 40 om jag har tur. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RadiuZ Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 Min vackra gubbe på EverQuest2... Ser ut som ett blåmärke på kinden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 5 juni, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 juni, 2005 (redigerad) Fin bugg. EDIT: Förminskade bilden. Redigerad 5 juni, 2005 av Maxz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts