Topp3 Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Nepp, det gjorde han inte. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 (redigerad) Nepp, det gjorde han inte. hehehe bugg! *EDIT* Oh! Jävlar va du var het på "dead man walking" då!!!! Redigerad 3 maj, 2004 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 hehehe bugg! *EDIT* Oh! Jävlar va du var het på "dead man walking" då!!!! Hittade dom bilderna på 3DRealms forum. Ser fram emot Duke Nukem Forever... Och 3DRealms har sagt att spelet kommer vara MYCKET snyggare än på de här SS:en. *längtar* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Jo, jag tittade in på 3d realms hemsida men dom hade tagit bort alla screenshots inte stämde med grafiken de uppdaterat till, grymt vad man längtar att få skjuta ihjäl lite aliens igen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
StellHell Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 Jo, jag tittade in på 3d realms hemsida men dom hade tagit bort alla screenshots inte stämde med grafiken de uppdaterat till, grymt vad man längtar att få skjuta ihjäl lite aliens igen Muterade grisar.. Spydiga kommentarer.. Fan vad jag längtar.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 (redigerad) contracts igen, det verkar som om han har mer än 47 muskler: Redigerad 3 maj, 2004 av Conny_S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 contracts igen, det verkar som om han har mer än 47 muskler: gubben där är ju nazist! kolla hjälmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 (redigerad) gubben där är ju nazist! kolla hjälmen ehh, vad har hjälmen med saken att göra? lika sjukt som att säga att jag är rassist om jag skulle bära svenska flaggan Redigerad 3 maj, 2004 av KalleR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 ehh, vad har hjälmen med saken att göra? lika sjukt som att säga att jag är rassist om jag skulle bära svenska flaggan precis... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 3 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2004 gubben där är ju nazist! kolla hjälmen Det där är ju en MC knutte . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Karatemorfar Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Det där är ju en MC knutte . Är Hitman Contracts bra? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lance Vance Dance Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 ehh, vad har hjälmen med saken att göra? lika sjukt som att säga att jag är rassist om jag skulle bära svenska flaggan Nope, det är en sån hjälm som tyskarna hade under andra världskriget och fienderna som har de kläderna på den banan är just tyskar. Kanske inte så konstigt eftersom dom som gör hitmanspelen är lite allmänt kontroversiella (skinhead i kostym som mördar folk för cash, kloning osv) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
LunCh Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Är Hitman Contracts bra? Vet ej, får det i morgon. Jag känner igen strip klubben i från codenamne 47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Nope, det är en sån hjälm som tyskarna hade under andra världskriget och fienderna som har de kläderna på den banan är just tyskar. Kanske inte så konstigt eftersom dom som gör hitmanspelen är lite allmänt kontroversiella (skinhead i kostym som mördar folk för cash, kloning osv) alla wannaberassar i sverige bär ju svenska flaggor också, altså samma sak Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 Nope, det är en sån hjälm som tyskarna hade under andra världskriget och fienderna som har de kläderna på den banan är just tyskar. Kanske inte så konstigt eftersom dom som gör hitmanspelen är lite allmänt kontroversiella (skinhead i kostym som mördar folk för cash, kloning osv) Du det fanns många många fler hjälmar tyskarna bar, många tyska pluton ledare hade spiror eller nåt cp på sina hjälmar och de allra flesta infanteri trupperna hade duna hjälmar (observera att hjälmen på bilden är platt längst upp.) Fanns också camo hjälmar som de använde förstås Ja ja, sen hade vissa kepsar/mössor också (eller mössor var väl mest generalerna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 har har ingen speciel bild men jag har denna från min bana som jag gör till BF1942 . Den kommer heta Utah beach. Och jag försöker göra den lik banan som från Medal of honor. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 här e en till bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 lite fler hinder kanske.. =/ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
PsychoSweden Skrivet 4 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2004 fast banan i Medal of Honor e Omaha... inte för att jag bryr mig så mkt, ville bara säga det så att vi förstår varandra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 5 maj, 2004 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2004 (redigerad) Trodde inte 47 hade några käslor för kärlek, titta vad han säger och lägg märke till vart han har sin hand: Redigerad 5 maj, 2004 av Conny_S Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts