Blaucrozz Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Right We need proof Goddamnit! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Nu har Guild Wars äntligen släppts, här är min första screenshot från spelet. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/gw.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Woah! Coolt! Vad kostar det och var kan man köpa det!??! 1337zors spel!! h4xx0r l33tzor 1337zoerzs!!!!1 Nej men ärligt, sjukt snyggt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Woah! Coolt! Vad kostar det och var kan man köpa det!??! 1337zors spel!! h4xx0r l33tzor 1337zoerzs!!!!1 Nej men ärligt, sjukt snyggt! http://www.webhallen.com/prod.php?id=34990 Billigt & Ingen månadskostnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 Jak ska ju kopa det spelet ju... Sa fort jag har pengar . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cortez Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 http://www.webhallen.com/prod.php?id=34990 Billigt & Ingen månadskostnad Ey det kräver ju inte alls mkt dator, med den där grafiken? Kan det stämma? Annars kanske jag köper det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 (redigerad) Ey det kräver ju inte alls mkt dator, med den där grafiken? Kan det stämma? Annars kanske jag köper det. Hehe, ja det värsta är att det inte kräver någon super dator fastän det har jävligt bra grafik. jag har typ 2ghz & 512 mb ram & det laggar ingenting, Sen känner jag dom som kör det med bara 256 mb ram och till och med spelat det på en "skoldator" det ska också ha funkat fin fint. <edit> ny bild http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload4/gw2.jpg Redigerad 30 april, 2005 av Samurize Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 30 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 april, 2005 (redigerad) Hehe, ja det värsta är att det inte kräver någon super dator fastän det har jävligt bra grafik. jag har typ 2ghz & 512 mb ram & det laggar ingenting, Sen känner jag dom som kör det med bara 256 mb ram och till och med spelat det på en "skoldator" det ska också ha funkat fin fint. <edit> ny bild W00tz0r! Hade nästan glömd det spelet. Ska köpa det. Redigerad 30 april, 2005 av Panimala Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 Snart min födelsedag, man får väl önska sig spelet. Men så önskar man sig ju också sån där förhandsbokningsgrej-vad-det-nu-heter-har-jag-ingen-aning-om ¨på både F.E.A.R och Stalker. Man får väl se vilket det blir, om det blir nå't vill säga, he he. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 1 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2005 (redigerad) En bild här han därnere blir det kul för Redigerad 1 maj, 2005 av Elander Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Invictus Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Ny GW bild som jag just tagit, Snell Drake http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/snelldrake.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
swat Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Är gw online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 Är gw online? Ja. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 He he he. Ingenjören framför mig fick lust att dö lite på snedden. ( ? ) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 3 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 maj, 2005 He he he. Ingenjören framför mig fick lust att dö lite på snedden. ( ? ) Haha roligt .. inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Haha roligt .. inte Haha, har jag tråkigt? .. ja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Haha, har jag tråkigt? .. ja Tydligen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Tydligen Som tur är Denis Leary räddare i nöden, han är förjäkligt rolig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Battle for middle earth. spränger sönder nån värdelös byggnad Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 4 maj, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 maj, 2005 Här är en gubbe hängd från min hl2 dm bana hehe Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts