Guest Kurby Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Skaffa Street Legal Redline! De är mycke bättre! Jag har det men det finns inte lika många delar i katalogen och så känns spelet halvfärdigt Men båda spelen är fruktansvärt dåliga när man skall ut och köra Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Kanske har lagt upp den förut.. men den är så.. ehh buggig? Elden var kvar på andra rounden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Här är en bild från min bana till CS Source Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pottzork Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Asså. hm. jag skulle ta en print screen på min lirare efter jag vunnit en match i Ut2004. de blev såhär: å ändå var det en inomhusbana Fast bilden är jävligt cool. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 23 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Jävligt snygg faktiskt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Min fina dvärg: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload8/Grabby14.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Asså. hm. jag skulle ta en print screen på min lirare efter jag vunnit en match i Ut2004. de blev såhär: å ändå var det en inomhusbana Fast bilden är jävligt cool. Om det inte gör nåt så har jag den bilden som bakgrundsbild :"> . Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 OMG snygg bild pottiz! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
T-Ryder Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Kanske har lagt upp den förut.. men den är så.. ehh buggig? Elden var kvar på andra rounden. Vad är det för prickar på väggen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Vad är det för prickar på väggen??? Vilka prickar? aja kanske är min grafik.. kör på medium.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Donkeey Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Här är en bild från min bana till CS Source Hur gör man banor ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Spelade med Oggi ida.. det gick ganska bra för mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Mixklanen ByN^ Vs. HLO.Gävle WAYLAY. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FerkurZ Skrivet 23 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 23 april, 2005 Mixklanen ByN^ Vs. HLO.Gävle WAYLAY. Åhh..n1..så Waylay är bra? elller va ni dåliga ? =) vi får ta å lira lite nån dag pKz Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Moi Dwarf: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload9/Grabby4.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bullet Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Spelade med Oggi ida.. det gick ganska bra för mig.. Vem är Oggi där och : 19 - 21 = bra? skulle inte tro det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
p-c-2 Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Spelade med Oggi ida.. det gick ganska bra för mig.. Vet inte... 18 kills och 21 death är kanske inte så bra.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 24 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 24 april, 2005 Mixklanen ByN^ Vs. HLO.Gävle WAYLAY. Ni blev iallafall inte nollade Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
pKz Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Åhh..n1..så Waylay är bra? elller va ni dåliga ? =) vi får ta å lira lite nån dag pKz Ne, dom ska ju bara till CPL och rixhack. @P-C: Haha, näe. Men det var nära. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gäst Skrivet 27 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2005 Min föredetta klan fick spela en match mot NiP fakitskt...Ska fråga eftre några screens från matchen Resultat blev 2-0 i kartor Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts