Donkeey Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Juni... .ok bra ska köpa det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Kom dock ihåg att det är ett Multiplayer- spel, så du bör ha bredband för att kunna lira. Iofs kommer det finnas ett Singleplayer, men det är som MP bara det att man spelar mot dumma botar. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Nej jag tror de ligger i Norge. Ligger inte Oslo i Albanien? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 När kommer det ut ? Längtar till Battlefield Göteborg kommer ut! Längtar också efter GTA Hedesunda. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Längtar till Battlefield Göteborg kommer ut! Längtar också efter GTA Hedesunda. Battlefield göteborg var ett april skämt från förra året. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Battlefield göteborg var ett april skämt från förra året. Nej det var "GTA göteborg" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Nej, det var BF! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Nej, det var BF! SKa vi slåvad? Webbhallen gjorde ett aprilskämt om gta göteborg! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 SKa vi slåvad? Webbhallen gjorde ett aprilskämt om gta göteborg! http://www.webhallen.com/prod.php?id=27568 Nu får Jacker slå dig på vaden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Tröttnade på min Mage så jag gjorde en Warrior Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Tröttnade på min Mage så jag gjorde en Warrior Vad är det där för extremt fult spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
tommy killer Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Det där är World of warcraft. Spelar inte spelet själv. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Corleone Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Det där är World of warcraft. Spelar inte spelet själv. Det liknar till viss del WoW men jag är 87% säker på att det är någonting annat. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Det där är World of warcraft. Nej. Spelar inte spelet själv. Tydligen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
diarrehampus Skrivet 2 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2005 Det är klart att jag visste det va ett skämt!. Jag är inte dum i hela huvudet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Vad är det där för extremt fult spel? Knights Online heter det. Det är fult för att jag inte har nya drivrutiner till mitt grafikort..orka tanka dem. ruggigt kul när man vet hur man gör Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Byggde det här huset med massa koisker innuti på RCT3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 (redigerad) Det är inte jag som tagit detta kortet, men det är värt att se Redigerad 3 april, 2005 av Kurby Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Xemtoth Skrivet 3 april, 2005 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2005 Det är inte jag som tagit detta kortet, men det är värt att se Snyggt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 8 april, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 8 april, 2005 He's soooooo dead! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts