Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Har kollat på den och det är ett mästerverk, asså deras rörelser passar ju in till musiken på hundradelen... ^_^:P UNDERBART :o

Blir lite förvånad i alla som tycker att den är så bra synkad... Börjar undra om det är nå fel för mig, känns inte som filmen flyter på så bra. Man är ju inte så van att filmer laggar. Någon som vet felet, eller är filmen lite "hackig"?

Missta mig inte nu, för jag gillar ändå filmen.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Blir lite förvånad i alla som tycker att den är så bra synkad... Börjar undra om det är nå fel för mig, känns inte som filmen flyter på så bra. Man är ju inte så van att filmer laggar. Någon som vet felet, eller är filmen lite "hackig"?

Missta mig inte nu, för jag gillar ändå filmen.

Visst är den hackig. Tror att det beror på att hans dator kanske laggade lite när han spelade in filmen (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Visst är den hackig. Tror att det beror på att hans dator kanske laggade lite när han spelade in filmen  :angry:

Jao, det flyter på i vanliga fall men när jag slog igång Fraps (programmet jag spelade in med) så hade inte WoW så mycket minne kvar att ta av eftersom Fraps fullkomligt äter minne vilket är lite synd.. men men... (w00t)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Okej, håller med om att det var störande med lagget....Men den var ju ändå bra ellerhur? (w00t)

Ja, jag kan ju inte säga att det är någon dålig film. Men jag blir på lite dåligt humör av alla WoW-filmer och -bilder. När jag ser dessa kommer tanken som kan likans med en mardröm, att jag aldrig kommer att få spela det ljuvliga spelet! :'(

Ibland räcker inte pengarna till...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja, jag kan ju inte säga att det är någon dålig film. Men jag blir på lite dåligt humör av alla WoW-filmer och -bilder. När jag ser dessa kommer tanken som kan likans med en mardröm, att jag aldrig kommer att få spela det ljuvliga spelet! :'(

Ibland räcker inte pengarna till...

Oh, stackare (w00t) Jag tiggde till mig pengar idag så jag har råd att betala för det på fredag :angry:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor