Zyber Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Sega bilder, du! Borde funka bättre nu, seedade med Bittorrent under natten så min upstream var full Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 (redigerad) Vacker Gnome Kolla in den här videon jag gjorde igår förresten Här är den! Skriv gärna kommentarer på den Har kollat på den och det är ett mästerverk, asså deras rörelser passar ju in till musiken på hundradelen... UNDERBART Redigerad 9 februari, 2005 av thotim Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Har kollat på den och det är ett mästerverk, asså deras rörelser passar ju in till musiken på hundradelen... UNDERBART Blir lite förvånad i alla som tycker att den är så bra synkad... Börjar undra om det är nå fel för mig, känns inte som filmen flyter på så bra. Man är ju inte så van att filmer laggar. Någon som vet felet, eller är filmen lite "hackig"? Missta mig inte nu, för jag gillar ändå filmen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Blir lite förvånad i alla som tycker att den är så bra synkad... Börjar undra om det är nå fel för mig, känns inte som filmen flyter på så bra. Man är ju inte så van att filmer laggar. Någon som vet felet, eller är filmen lite "hackig"? Missta mig inte nu, för jag gillar ändå filmen. Visst är den hackig. Tror att det beror på att hans dator kanske laggade lite när han spelade in filmen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Visst är den hackig. Tror att det beror på att hans dator kanske laggade lite när han spelade in filmen Tack, ville bara veta om det kanske var något fel för mig. För att ge filmen toppbetyg skulle jag vilja att det där hackiga försvann. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Tack, ville bara veta om det kanske var något fel för mig. För att ge filmen toppbetyg skulle jag vilja att det där hackiga försvann. Okej, håller med om att det var störande med lagget....Men den var ju ändå bra ellerhur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Visst är den hackig. Tror att det beror på att hans dator kanske laggade lite när han spelade in filmen Jao, det flyter på i vanliga fall men när jag slog igång Fraps (programmet jag spelade in med) så hade inte WoW så mycket minne kvar att ta av eftersom Fraps fullkomligt äter minne vilket är lite synd.. men men... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Okej, håller med om att det var störande med lagget....Men den var ju ändå bra ellerhur? Ja, jag kan ju inte säga att det är någon dålig film. Men jag blir på lite dåligt humör av alla WoW-filmer och -bilder. När jag ser dessa kommer tanken som kan likans med en mardröm, att jag aldrig kommer att få spela det ljuvliga spelet! :'( Ibland räcker inte pengarna till... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Ja, jag kan ju inte säga att det är någon dålig film. Men jag blir på lite dåligt humör av alla WoW-filmer och -bilder. När jag ser dessa kommer tanken som kan likans med en mardröm, att jag aldrig kommer att få spela det ljuvliga spelet! :'( Ibland räcker inte pengarna till... Oh, stackare Jag tiggde till mig pengar idag så jag har råd att betala för det på fredag Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Oh, stackare Jag tiggde till mig pengar idag så jag har råd att betala för det på fredag Visst skulle jag ha råd att köpa det, men det blir lite dyrt i längden. Njut ni som kommer att spela det iaf! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Visst skulle jag ha råd att köpa det, men det blir lite dyrt i längden. Njut ni som kommer att spela det iaf! Jo, iofs, men man måste ju inte spela jättelänge, jag tänkte spela tills jag tröttnar sen får det vara nog.. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tackleberry Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 Jo, iofs, men man måste ju inte spela jättelänge, jag tänkte spela tills jag tröttnar sen får det vara nog.. :"> Tröttna på WoW?! Du kommer du att spela länge... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
power_psychic Skrivet 9 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 februari, 2005 (redigerad) Tröttna på WoW?! Du kommer du att spela länge... Det är nog fullt möjligt, jag har pratat med folk som tröttnade för att dom spelade betan för länge, Men jag antar att jag kommer bli sittandes ett bra tag med det Redigerad 9 februari, 2005 av power_psychic Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Kön till baren var låång Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Smärta? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 (redigerad) Smärta? Smärta. EDIT: Redigerad 12 februari, 2005 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Bästa stället för en pansarvagn Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 Smärta. EDIT: BÅDA "smärta" sakerna är inte smärta... Det är vighet . Ser dom ut att ha ont? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 12 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 februari, 2005 BÅDA "smärta" sakerna är inte smärta... Det är vighet . Ser dom ut att ha ont? Ja i min fantasi har de ont! Du behöver inte bli så ' íg'... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Guest Kurby Skrivet 14 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 14 februari, 2005 Jag satte han där med mening Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts