Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Fan vad äckligt ful grafik det är på den där skiten

MMORPG'n brukar för övrigt inte ha den bästa grafik som finns på marknaden eftersom att de ersätter den med storlek.

Tänk dig ett MMORPG med HL2's grafik, fysik och så vidare? Skulle ta onödigt stor plats då. Plus att det nog skulle vara extremt krävande. :wub:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MMORPG'n brukar för övrigt inte ha den bästa grafik som finns på marknaden eftersom att de ersätter den med storlek.

Tänk dig ett MMORPG med HL2's grafik, fysik och så vidare? Skulle ta onödigt stor plats då. Plus att det nog skulle vara extremt krävande. ;)

Everquest 2 är väl det närmaste mmo man kan komma till hl2 grafik, men också det mest systemkrävande. När jag lirade det med AMD Athlon +2800, PC-3200 2x512 mb, och Geforce 5600 så laggade det som helvete i städerna :wub: Men spelet är inte dåligt för det, inte alls! Tycker WoW och EQ2 är ungefär lika bra ;)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vi delar inte samma humor..

I övrigt håller jag med Mikolan

Spel kan ju vara roliga även om grafiken inte är på topp.

Håller med er båda. Grafiken är inte allt. Det är själva, tjá, vad ska man kalla det? Helheten? Spelkänslan, ehm, alltså... jag är sämst på att förklara sånt men som mikolan och Everst redan sagt, grafiken är inte allt. (Även om den deltar med atmosfär och lite liknande pryls. :D

Länk till kommentar
Dela på andra sidor