Jacker Skrivet 30 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Alla som spelat Silent Heroes och banan Engerdal vet att Gepard'en är en äckligt effektiv stridsvagn. Eller AA- stridsvagn kanske man ska säga, för att den är avsedd att skjuta ner helikoptrar. Vilket den här helikoptern just fick veta! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 (redigerad) Vad e det där för nåt?? Sverige och Norge Var tankar man?? Redigerad 30 januari, 2005 av Geek Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Vad e det där för nåt?? Sverige och Danmark Norge annars. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Geek Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Fan vad dum jag är Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lallaren Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 Man tankar spelet på www.silentheroes.se .. det är iaf hemsidan tror du måste regga dig på sidan för sist ja var där behövde man ladda ner genom forumet , då man behövde va registrerad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Gurgel Skrivet 30 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 (redigerad) Man tankar spelet på www.silentheroes.se .. det är iaf hemsidan tror du måste regga dig på sidan för sist ja var där behövde man ladda ner genom forumet , då man behövde va registrerad. Man behöver ej regga sig efter som det går att tanka på andra sidor men du måste ha bf42 för att det ska funka.. Btw jacker varför addar du dig själv inte som buddy ? Aja farxz ska man komma ihåg om du lirar mkt då... Redigerad 30 januari, 2005 av Gurgel Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 30 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 30 januari, 2005 (redigerad) Vad e det där för nåt?? Sverige och Norge Var tankar man?? Det är (som sagt) Silent Heroes. Det är en modd till Battlefield 1942, så du måste ha de spelet för att kunna lira. http://www.silentheroes.se/ Redigerad 30 januari, 2005 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Conny_S Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Hoppas inte fångvaktaren fått nog av leriga stövlar: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Panimala Skrivet 1 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 februari, 2005 Hoppas inte fångvaktaren fått nog av leriga stövlar: Kowlt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Lol? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Lol? HAha ja det är Lol... På AM vart jag dödad min gubbe stog och hängde med röven mot en vägg... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Sorry för dubbel post men kolla in detta asså!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Sorry för dubbel post men kolla in detta asså!!! Snacka om att slå huvet på spiken... OK! Det var inte kul, där var ju ingen spik, men annars hade det varit kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Hehe vet.. Stackars mig.. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Här är ett trevligt screenshot från WoW. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Här är ett trevligt screenshot från WoW. Fan vad jag vill ha det! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mikolan Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Fan vad jag vill ha det! Kommer 11 Feb ^___^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 2 februari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Lol? Vietcong! Är det expansioen, eller orginalspelet? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
thotim Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Min sexiga human - priest i WoW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 2 februari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 februari, 2005 Moppen är de roligaste fordonet i bfv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts