Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Väldigt nöjd med den här.

Togs med 6x AA, 16x Anistrophic (nåt) filtering och allt annat på högsta i 1280x1024, hackade som bara fan. ^_^ Har kvar bilden i full storlek, ifall någon skulle vilja ha. Funkar finfint som bakgrundsbild.

Editation: La till lite rött på DOGs... öga(?). Ljuset är inte gjort i PS btw., allt är Source utom den röda lilla pricken.

post-23-1105874116_thumb.jpg

Redigerad av Topp3
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Väldigt nöjd med den här.

Togs med 6x AA, 16x Anistrophic (nåt) filtering och allt annat på högsta i 1280x1024, hackade som bara fan. (w00t) Har kvar bilden i full storlek, ifall någon skulle vilja ha. Funkar finfint som bakgrundsbild.

Editation: La till lite rött på DOGs... öga(?). Ljuset är inte gjort i PS btw., allt är Source utom den röda lilla pricken.

Snygg. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

MÅNGA BILDER!! :D^_^

1. Det där är onödig information som du för tillfället sitter och skriver här över forumet, detta är emot forumreglerna (att spamma.) och jag kan alltså rapportera dig till admins. Men eftersom du gör detta antar jag att du inte läst reglerna.

Till spam räknas, om man ett flertal gånger skrivit exakt samma sak i samma tråd efter varandra. Om posten innehåller onödig information etc.

Regler hittar du här!

Läs dem och förstå dem! Rätt ska vara rätt!

2. Fimpa 'ALL-IN-CAPS'skiten och skriv som normalt folk! Annars rapporterar jag dig för "Störande material i postar"... och hoppas på att mod och hultan tar det allvarligt.

3. Håller med P-C om det där med åldergränsen. När du gått med i detta forum fick du svara på en fråga "Är du exakt eller äldre än 13 år?" löd den för att vara exakt och eftersom jag antar att du inte är 13 eller äldre med tanke på dina innehållsrika och fantasifulla poster inte verkar vara det, vilket betyder att du ljugit, vilket resulterar i att i varje fall jag inte kommer respektera dig fullt lika mye som jag gör med andra forumiter här inne.

4. Tycker du jag är en besserweiser eller wannabe-forumcop så ta det via PM, inte här inne eftersom det skulle kunna få denna tråd stängd pga andra människor kanske blandar sig in för att du skriver ändå mer onödig information.

5. That's the way I am!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor