VickeX Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Men tänk pojke TÄNK! Jag tänker hela tiden.... Du med Hittade hela Pontifex i en buske Men det gick inte att dra ut Grenarna höll likssom fast spelet (si = do, cg = xf osv..) siqkiSWB funkade inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Släktträff Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 (redigerad) Super man wheelie Edit; den blev lite stor, så ja förminska den Redigerad 15 januari, 2005 av Lindström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 (redigerad) Weeheyyy.... Hur gorde du den? Bra iaf Hoppas det blir mer VC'screenshots frammöver EDIT: Kanske lite sent att komma med men "screenshotet" i första inläget är en bild som en har ritat. Det ska likna gta 3 Redigerad 15 januari, 2005 av Gunde5 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Släktträff Är det Star Wars Galaxies? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Weeheyyy.... Hur gorde du den? Bra iaf Hoppas det blir mer VC'screenshots frammöver EDIT: Kanske lite sent att komma med men "screenshotet" i första inläget är en bild som en har ritat. Det ska likna gta 3 Ja bara körde på bakan & sen ramla ja baklänges & sen tog ja screen, svårare än så är det inte Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 Är det Star Wars Galaxies? Nope Star Wars Knights of the old republic Jag tröttnar aldrig på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 15 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 15 januari, 2005 (redigerad) Super man wheelie Edit; den blev lite stor, så ja förminska den Heh, jag har för mig att jag gjort något liknande, ska se om jag har kvar bilden Edit: Hittade inte det jag tänkte på, men i den här topicen finns 2 roliga bilder postade av mig Here Redigerad 15 januari, 2005 av PowerMan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Han hade inget kramdjur så han fick använda sin favorittång (Eller vad det där verktyget nu heter. :"> ) Eller nåt sånt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 (redigerad) Väldigt nöjd med den här. Togs med 6x AA, 16x Anistrophic (nåt) filtering och allt annat på högsta i 1280x1024, hackade som bara fan. Har kvar bilden i full storlek, ifall någon skulle vilja ha. Funkar finfint som bakgrundsbild. Editation: La till lite rött på DOGs... öga(?). Ljuset är inte gjort i PS btw., allt är Source utom den röda lilla pricken. Redigerad 16 januari, 2005 av Topp3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Add3 Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Jag har haft 550 min där typ. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 (redigerad) En liten bild från bron på min senaste HL2Dm bana. (:!!! *EDIT* En ganska tidig screenshot från den... och kanske aningen dimmig? :"> Redigerad 16 januari, 2005 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sc0rp Skrivet 16 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 16 januari, 2005 Me and my homie is hangin' out in the sky Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pico Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Väldigt nöjd med den här. Togs med 6x AA, 16x Anistrophic (nåt) filtering och allt annat på högsta i 1280x1024, hackade som bara fan. Har kvar bilden i full storlek, ifall någon skulle vilja ha. Funkar finfint som bakgrundsbild. Editation: La till lite rött på DOGs... öga(?). Ljuset är inte gjort i PS btw., allt är Source utom den röda lilla pricken. Snygg. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
epix Skrivet 17 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 17 januari, 2005 Me and my homie is hangin' out in the sky Mycket liv där. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 He he he, de kunde inte vänta med att uttrycka sina känslor så de slog till på jobbet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Perlan Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 MÅNGA BILDER!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 MÅNGA BILDER!! Oj perlan du är den mest intelligenta personen här haha du skriver typ BRA SERIER! OK DET SKA JAG! MÅNGA BILDER! HAHA ROLIGT! tycker folk har rätt i att man ska höja åldergränsen över 5 iaf Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 18 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 18 januari, 2005 Är det det här som kallas för "fritt fall" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 20 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 20 januari, 2005 MÅNGA BILDER!! 1. Det där är onödig information som du för tillfället sitter och skriver här över forumet, detta är emot forumreglerna (att spamma.) och jag kan alltså rapportera dig till admins. Men eftersom du gör detta antar jag att du inte läst reglerna. Till spam räknas, om man ett flertal gånger skrivit exakt samma sak i samma tråd efter varandra. Om posten innehåller onödig information etc. Regler hittar du här! Läs dem och förstå dem! Rätt ska vara rätt! 2. Fimpa 'ALL-IN-CAPS'skiten och skriv som normalt folk! Annars rapporterar jag dig för "Störande material i postar"... och hoppas på att mod och hultan tar det allvarligt. 3. Håller med P-C om det där med åldergränsen. När du gått med i detta forum fick du svara på en fråga "Är du exakt eller äldre än 13 år?" löd den för att vara exakt och eftersom jag antar att du inte är 13 eller äldre med tanke på dina innehållsrika och fantasifulla poster inte verkar vara det, vilket betyder att du ljugit, vilket resulterar i att i varje fall jag inte kommer respektera dig fullt lika mye som jag gör med andra forumiter här inne. 4. Tycker du jag är en besserweiser eller wannabe-forumcop så ta det via PM, inte här inne eftersom det skulle kunna få denna tråd stängd pga andra människor kanske blandar sig in för att du skriver ändå mer onödig information. 5. That's the way I am! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts