aikjonas12 Skrivet 22 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2012 Testade en gammal Boeing 707 i Karibien 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 22 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 22 januari, 2012 BBQ Do not press the red button!! Snacka om arga människor Bensinen måste ju komma till nytta Ups kliade i fingrarna så kunde inte låta bli. Om inte elpistol hjälper att hålla borta arga mammor så måste man ta till hårdhandskarna F.ö så är det en sån jävla rolig humor i spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2012 Nu blir jag ännu mer sugen på Postal 3. Riktigt uselt att det inte går att få tag på här i Sverige. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 25 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2012 (redigerad) Nu blir jag ännu mer sugen på Postal 3. Riktigt uselt att det inte går att få tag på här i Sverige. Pirata skiten, spelet är inte värt förpackningen som det ligger i. Jag vet att du gillar Postal 2 men det finns ingen-ting av det som var kul i Postal 2 i Postal 3. Redigerad 25 januari, 2012 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2012 Nu blir jag ännu mer sugen på Postal 3. Riktigt uselt att det inte går att få tag på här i Sverige. Du kan köpa en cd nyckel o använda den till steam. Men spelet är rätt så kul ändå med tanke på de sjuka kommentarer o cut scens dem visar har skrattat varje gång en cut scen kommer upp för det är sån jävla sjuk humor i o kommentarer. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 25 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2012 (redigerad) Det känns fel att pirata.. speciellt med tanke på att jag tvivlar på att spelet säljer sådär jättebra. Samtidigt känns det dumdristigt att köpa ett spel som enligt många är fullt av buggar (inte oväntat dock), är linjärt, kort och med stora risker att det crashar. Jag skulle inte ens vara förvånad om det kan finnas potentiella risker att det inte går att installera. Postal 2 var kul för att det var just postal och jag hade sjukt kul med klan spel i mp. Det som var kul i Postal 2 verkar inte existera i Postal 3. Det finns väl inte ens multiplayer? Det kanske inte är ett spel som är värt att köpa för samlingen trots allt. Synd. Dock finns det fortfarande hopp. Tydligen så har en freeroaming mod släppts. EDIT: För övrigt så undrar jag.. wtf med marknadsföringen av spelet? När jag frågade efter Postal 3 i Umeå hade dom inte ens hört talas om det. Det går inte att beställa på cdon eller någon annanstans heller. Är det bannlyst? Är företag oroliga för konsekvenserna av att sälja det? Eller är marknadsföringen helt jävla usel? Eller både och? RWS bör ju tappa en hel del kunder p.g.a detta. Jag tvivlar på att detta problem enbart finns här i Sverige. Redigerad 25 januari, 2012 av Cyper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 25 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2012 Det känns fel att pirata.. speciellt med tanke på att jag tvivlar på att spelet säljer sådär jättebra. Samtidigt känns det dumdristigt att köpa ett spel som enligt många är fullt av buggar (inte oväntat dock), är linjärt, kort och med stora risker att det crashar. Jag skulle inte ens vara förvånad om det kan finnas potentiella risker att det inte går att installera. Postal 2 var kul för att det var just postal och jag hade sjukt kul med klan spel i mp. Det som var kul i Postal 2 verkar inte existera i Postal 3. Det finns väl inte ens multiplayer? Det kanske inte är ett spel som är värt att köpa för samlingen trots allt. Synd. Dock finns det fortfarande hopp. Tydligen så har en freeroaming mod släppts. EDIT: För övrigt så undrar jag.. wtf med marknadsföringen av spelet? När jag frågade efter Postal 3 i Umeå hade dom inte ens hört talas om det. Det går inte att beställa på cdon eller någon annanstans heller. Är det bannlyst? Är företag oroliga för konsekvenserna av att sälja det? Eller är marknadsföringen helt jävla usel? Eller både och? RWS bör ju tappa en hel del kunder p.g.a detta. Jag tvivlar på att detta problem enbart finns här i Sverige. Om du läser min post igen så kan du köpa en CD NYCKEL till Postal 3 som du kan använda i steam och aktivera spelet. O Freeroam modden följde med i senaste patchen till spelet. Du kan inte köpa det nånstans såvitt jag vet inte ens på steam enda stället du kan få tag i cd nyckel eller spelet är att köpa cd nyckeln till det kommer inte ihåg vilken sida. Sen är det bara använda nyckeln till steam o tuta och köra finns massa videos på youtube med folk som har det på steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 25 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2012 Om du läser min post igen så kan du köpa en CD NYCKEL till Postal 3 som du kan använda i steam och aktivera spelet. O Freeroam modden följde med i senaste patchen till spelet. Du kan inte köpa det nånstans såvitt jag vet inte ens på steam enda stället du kan få tag i cd nyckel eller spelet är att köpa cd nyckeln till det kommer inte ihåg vilken sida. Sen är det bara använda nyckeln till steam o tuta och köra finns massa videos på youtube med folk som har det på steam. Och om du läser Cypers post igen så ser du att han funderade på om det verkligen var värt att lägga pengarna på spelet. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 26 januari, 2012 Rapportera Share Skrivet 26 januari, 2012 Och om du läser Cypers post igen så ser du att han funderade på om det verkligen var värt att lägga pengarna på spelet. Jag läste det men svarade på dem andra frågorna. om ja hade pengar så skulle jag lätt köpa cd nyckel till spelet. tycker det är ändå värt att ge dem en slant med tanke på hur länge dem har jobbat med det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
aikjonas12 Skrivet 6 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 6 april, 2012 Testar min nyinförskaffade 737-800NGX i Frankfurt *Fat fat fap* 3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 11 april, 2012 (redigerad) Slänger in lite screens från Witcher 2 helt jävla underbart spel! Godnatt! Redigerad 11 april, 2012 av SilentViper Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 17 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 17 april, 2012 A marriage made in heaven. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Valle-Ball Skrivet 21 april, 2012 Rapportera Share Skrivet 21 april, 2012 [quote name=' A marriage made in heaven. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 19 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 19 augusti, 2012 Sons of anarchy! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Cyper Skrivet 30 augusti, 2012 Rapportera Share Skrivet 30 augusti, 2012 Några screens http://img10.imageshack.us/img10/4724/nightk.png http://img703.imageshack.us/img703/8943/arma22012080800074935.png 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 1 november, 2012 Rapportera Share Skrivet 1 november, 2012 Forza 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 27 december, 2012 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2012 Med lite allt för mycket fritid så försökte jag göra en Tupac liknande karaktär i Saints row: The third 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mark Skrivet 1 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 1 juli, 2013 (redigerad) Livet som soldat kan vara tungt ibland! Redigerad 1 juli, 2013 av Mark Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kebab Skrivet 3 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 3 juli, 2013 Livet som soldat kan vara tungt ibland! Kanske den mest verkliga bild jag har sett från ett krigsspel... 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 4 juli, 2013 Rapportera Share Skrivet 4 juli, 2013 Stundtals så känns L.A. Noire som en välregisserad film. Dessutom har Phelps och Bukowski riktigt snajdiga svidar. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts