Boomer Skrivet 22 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2011 Unreal Tournament 3 Borderlands Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eXotic Skrivet 22 april, 2011 Rapportera Share Skrivet 22 april, 2011 Unreal Tournament 3 Borderlands Fasen, nu blev jag sugen på att spela båda spelen igen, jag som precis lyckas övertala mig själv att bli av med Borderlandssuget. UT3 har ju Henkibojj fortfarande, så det är enklare att bli av med det suget eftersom jag inte kan spela det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 1 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 1 maj, 2011 Fasen, nu blev jag sugen på att spela båda spelen igen, jag som precis lyckas övertala mig själv att bli av med Borderlandssuget. UT3 har ju Henkibojj fortfarande, så det är enklare att bli av med det suget eftersom jag inte kan spela det. Äh, skadar inte att spela lite Borderlands då och då. Mafia 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2011 Mafia 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 5 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2011 Är det nån grafik modd du har till Mafia eller kör du max inställningar? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 5 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2011 Är det nån grafik modd du har till Mafia eller kör du max inställningar? Alla inställningar är maxade bara. Bilderna finns att se i sin originalupplösning här. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 5 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 5 maj, 2011 (redigerad) Fdajsdfs fick min 23" för någon dag sedan så det här är min 1920x1080 debut när det gäller gmod sista är absolut inte inspirerad av hitman: blood money... nope. Redigerad 6 maj, 2011 av Jojje Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 8 maj, 2011 Crysis Warhead Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 10 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2011 Crysis Warhead Nu i efterhand ångrar man lite lätt att man inte slog till och köpte Crysis + Warhead för €5... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 10 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 10 maj, 2011 Nu i efterhand ångrar man lite lätt att man inte slog till och köpte Crysis + Warhead för €5... Ingenting du bör känna sorg över. Drog hem Warhead till mig själv och en polare, och det är väl inte en av de bättre investeringarna. Tur att det inte kostade mer än en Big Mac* i vilket fall. Mäter alltid värde i hamburgare. 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 28 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 28 maj, 2011 Minecraft Bad Company 2 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 29 maj, 2011 Rapportera Share Skrivet 29 maj, 2011 Took the ol' girl out for a spin. Klassiskt GTA. Inga överlånga cutscenes eller försök till story. Rakt på sak: Tjena, vi har ett problem, gå dit, gör det. Najs. Kiiiiill Frenzy! Mörda 47 personer. Ho-hum. Shit, shit, shit! 4 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 3 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2011 Duke Nukem Forever Demo Det mötte mina förväntningar. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 3 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 juni, 2011 Duke Nukem Forever Demo Det mötte mina förväntningar. Jag har en stor känsla av att de bara tog PAX-demot och släppte det. Tror inte det representerar kvalitén i det färdiga spelet. Tyckte själv det var rätt kul. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 17 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 17 juni, 2011 Mafia Battlefield 2 Battlefield: Bad Company 2 Minecraft Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 juni, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 juni, 2011 Battlefield: Bad Company 2 Än mer BC2, tehe. 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 2 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 2 juli, 2011 (redigerad) Champions Online The Viking has sworn to protect the world! Millennium City (Detroit) Flyger genom Canadas vildmark Demonberget i Canada Redigerad 2 juli, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 6 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2011 Champions Online Jag har kört knappt en timme av spelet, det var inte särskilt kul. Blir det roligare i de högre levlarna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 6 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 6 juli, 2011 Jag har kört knappt en timme av spelet, det var inte särskilt kul. Blir det roligare i de högre levlarna? Som faan! Introuppdraget (alien invasionen) är rätt trist. När du levlar upp senare kan du välja fler förmågor. Flyga, hoppa högt, teleportera osv osv. Det är skitkul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 12 juli, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 juli, 2011 Darksiders Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts