luddee Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Vakar lite med min 50 cal... BANG! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grötmannen Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 (redigerad) Lite fanart... nån som känner igen från vilket spel? http://img148.exs.cx/img148/2364/kanin6bd.png (tänderna blev lite cp eftersom min webcam är rätt crapish, har även små tänder mellan de stora som knappt syns alls nästan inga smådetaljer syns heller rätt synd, den ser skitfräck ut irl) edit: snackades lite om var man laddar ner DC... finns massa bra mods på Planetbattlefield.com Redigerad 10 januari, 2005 av Grötmannen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Vet någon om, vart. man kan ladda ner liknande spel eller bruidge builder annan version, gratisversion eller freewhere? klarade ut det dära demot på 15 banor Någon som behöver hjälp på bana 1? dra bara 2 sträck Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Vet någon om, vart. man kan ladda ner liknande spel eller bruidge builder annan version, gratisversion eller freewhere? klarade ut det dära demot på 15 banor Någon som behöver hjälp på bana 1? dra bara 2 sträck Va har du fått demot ifrån? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Här!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Ett annat, ("liknande?") spel från samma skapare : CountyDam® Det kanske fins ett demo på det också, skulle vara kul Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 'Den kommer! Den kommer! ' Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Vakar lite med min 50 cal... BANG! Den du har på din sig eller? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Lite fanart... nån som känner igen från vilket spel? http://img148.exs.cx/img148/2364/kanin6bd.png (tänderna blev lite cp eftersom min webcam är rätt crapish, har även små tänder mellan de stora som knappt syns alls nästan inga smådetaljer syns heller rätt synd, den ser skitfräck ut irl) edit: snackades lite om var man laddar ner DC... finns massa bra mods på Planetbattlefield.com CS? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Plutonium_Man_91 Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Här!! Det är lungt jag hittade BB 2 i "buskarna" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 12 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2005 Den du har på din sig eller? Det är det lille Grus! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sikorka Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 (redigerad) Hehe Maddnes Redemer! Redigerad 13 januari, 2005 av Sikorka Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Hehe Maddnes Redemer! Värsta Gangsta War ju... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Det är det lille Grus! Vad du hakar upp dig på det hela tiden. Det var ett skämt om du inte förstod det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Everest Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 'Den kommer! Den kommer! ' Vilket lir? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Lite fanart... nån som känner igen från vilket spel? http://img148.exs.cx/img148/2364/kanin6bd.png (tänderna blev lite cp eftersom min webcam är rätt crapish, har även små tänder mellan de stora som knappt syns alls nästan inga smådetaljer syns heller rätt synd, den ser skitfräck ut irl) edit: snackades lite om var man laddar ner DC... finns massa bra mods på Planetbattlefield.com Halo? Nej men säj vad det är... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Vilket lir? Uhm... Doom3? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Uhm... Doom3? Du pissade inte ner dig va?! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Du pissade inte ner dig va?! Jo! Byxorna är dyngsura, stolen alldeles våt och, oj tror det sprutade upp på skärmen också ser lite gult, torkat... nånting som varit flytande iaf. Kommer aldrig kunna sova, pissar ner mig en gång i minuten nu för jag är så skraj efter monstrets anfall mot mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 13 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2005 Jo! Byxorna är dyngsura, stolen alldeles våt och, oj tror det sprutade upp på skärmen också ser lite gult, torkat... nånting som varit flytande iaf. Kommer aldrig kunna sova, pissar ner mig en gång i minuten nu för jag är så skraj efter monstrets anfall mot mig. Jeesh! Nu kommer jag få mardrömmar! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts