Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Lite fanart... nån som känner igen från vilket spel? :rolleyes:

(tänderna blev lite cp eftersom min webcam är rätt crapish, har även små tänder mellan de stora som knappt syns alls ;) nästan inga smådetaljer syns heller rätt synd, den ser skitfräck ut irl)

edit: snackades lite om var man laddar ner DC... finns massa bra mods på Planetbattlefield.com

Redigerad av Grötmannen
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite fanart... nån som känner igen från vilket spel? :)

(tänderna blev lite cp eftersom min webcam är rätt crapish, har även små tänder mellan de stora som knappt syns alls :D nästan inga smådetaljer syns heller rätt synd, den ser skitfräck ut irl)

edit: snackades lite om var man laddar ner DC... finns massa bra mods på Planetbattlefield.com

CS? ^_^

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Lite fanart... nån som känner igen från vilket spel? :wacko:

(tänderna blev lite cp eftersom min webcam är rätt crapish, har även små tänder mellan de stora som knappt syns alls ;) nästan inga smådetaljer syns heller rätt synd, den ser skitfräck ut irl)

Halo? ;)

Nej men säj vad det är...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jo! Byxorna är dyngsura, stolen alldeles våt och, oj tror det sprutade upp på skärmen också ser lite gult, torkat... nånting som varit flytande iaf. :wacko:

Kommer aldrig kunna sova, pissar ner mig en gång i minuten nu för jag är så skraj efter monstrets anfall mot mig. ;)

Jeesh! Nu kommer jag få mardrömmar!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor