Jojje Skrivet 23 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2010 Älskar GT5 Säger du att det där är screenshots? ...the fuck? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ExploSive Skrivet 23 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2010 FYFAN, det är inte ifrån ett spel. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 23 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2010 Han har väl använt Photo Mode och där blir ju bilderna automatiskt lite snyggare. Spelet är snyggt, men inte sådär snyggt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 23 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 23 december, 2010 (redigerad) Han har väl använt Photo Mode och där blir ju bilderna automatiskt lite snyggare. Spelet är snyggt, men inte sådär snyggt. Japp använde photomode. På ena bilden. men Grafiken blir inte bättre för det. Endel photoshoppar dock bilderna så aa blir lite bättre Edit: togi den ena bilden i photomode (understa) andra tog jag genom en replay funktion. Sen sparar man bilderna till xmb och sen i flash minne Redigerad 23 december, 2010 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Logiken Skrivet 24 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 24 december, 2010 http://u.snelhest.org/i/2010/12/24_9594.jpg Installerade om GMOD för jag hade förjävla mycket som segade ner spelet. Länka gärna lite söta mods. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 27 december, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 december, 2010 (redigerad) Dream Drifter Trophy Redigerad 27 december, 2010 av eminem33 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 29 december, 2010 Skapat av Rapportera Share Skrivet 29 december, 2010 (redigerad) Införskaffade mig Arkham Asylum på Steam-rean! (klicka för att förstora) Redigerad 29 december, 2010 av Jacker Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 3 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2011 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 3 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2011 Det där spelet klarade jag aldrig! Blev ju skitsvårt efter ett tag! Vad fan var det det hette? Kommer ihåg att man skulle genom någon fabrik, och att roboten skulle ta sig in i något förråd! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 4 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2011 Det där spelet klarade jag aldrig! Blev ju skitsvårt efter ett tag! Vad fan var det det hette? Kommer ihåg att man skulle genom någon fabrik, och att roboten skulle ta sig in i något förråd! Beneath a Steel Sky! Svårt och svårt.. Det förekommer en del onödig pixel-hunting som gör det svårare än vad det egentligen är. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 4 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2011 Åh, det spelet! Skapar man en användare på gog.com så får man bland annat just det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 12 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2011 Ungen blev tvångsuppkörd i röven med spjut. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 12 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 12 januari, 2011 Ungen blev tvångsuppkörd i röven med spjut. Vad är det för spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 13 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 13 januari, 2011 Vad är det för spel? Det bästa fysikbaserade spelet någonsin: Happy Wheels 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 14 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 14 januari, 2011 (redigerad) Jag får spjut uppkörda i anus var dag jag! Redigerad 14 januari, 2011 av Renard Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 21 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 21 januari, 2011 IMPERIUM! PS: Ingen aning varför staden däruppe visar sitt namn, ... men men. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Umberto Skrivet 25 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2011 Här har vi tidernas bästa WW2-spel. Enda konkurrent: Commandos-serien. :yes: 1 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 25 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2011 (redigerad) Här har vi tidernas bästa WW2-spel. Enda konkurrent: Commandos-serien. :yes: Nehe du, Call of Duty 2 ska det vara Jag minns det som om det var igår. Redigerad 25 januari, 2011 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 25 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2011 IMPERIUM! PS: Ingen aning varför staden däruppe visar sitt namn, ... men men. Lame lol. =P Här har vi tidernas bästa WW2-spel. Enda konkurrent: Commandos-serien. :yes: Hidden & Dangerous, huh? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 25 januari, 2011 Rapportera Share Skrivet 25 januari, 2011 Hidden & Dangerous, huh? Så rätt, så. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts