Grumpy Skrivet 22 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2010 Vilket spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Green_Goblin Skrivet 22 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 22 september, 2010 Vilket spel? LoL Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 F1 2010 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 F1 2010 Najs, kör du med ratt? Om inte - hur är känslan utan? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 27 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 27 september, 2010 Najs, kör du med ratt? Om inte - hur är känslan utan? På PC med tangentbord är det rätt dåligt. Vet inte riktigt hur det är med kontroll men det är helt underbart att köra med ratt! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 28 september, 2010 Rapportera Share Skrivet 28 september, 2010 Najs, kör du med ratt? Om inte - hur är känslan utan? Eftersom jag inte har ratt så kör jag med tangentbord har sånt där Logitech ratt med koppling och växel spak till. Men det är ju farsans så han är rätt så envis av sig. Men tycker det är rätt så kul ändå men det är lite små saker som jag tycker dem kunde fixa till. Är annars redan inne på min andra säsong fick köra för Lotus första säsongen så nu kör jag för Toro-Rosso syster teamet till Red Bull Racing. Men ja det fick ju bra betyg men jag gillade iallafall det men kanske är för att jag är ett stort F1 fan. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 1 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 1 oktober, 2010 http://img441.imageshack.us/img441/1083/realez.png lol. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 11 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 11 oktober, 2010 DON'T MIND ME, JUST PUBSTOMPING. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 30 oktober, 2010 Rapportera Share Skrivet 30 oktober, 2010 (redigerad) Skåda imperialistiska Japan. http://img526.imageshack.us/img526/7463/eu3game2010103016524673.jpg Allt grönt är mitt. Redigerad 30 oktober, 2010 av Grumpy Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 4 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2010 (redigerad) Yaaay Travel in excess of 200mph. http://img838.imageshack.us/img838/5659/200mph.jpg Redigerad 4 november, 2010 av VaXXoR Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 4 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2010 Yaaay Travel in excess of 200mph. Vad är det för spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 4 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2010 Vad är det för spel? forza motorsport 3 skulle jag tro Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 4 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2010 forza motorsport 3 skulle jag tro Rätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 4 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 4 november, 2010 Woop woop. Jag och två kompisar byggde det här, kommer inte ihåg vad vi kallade det... Någonting gammaldags nordiskt och komplext iallafall. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 14 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2010 Woop woop. Jag och två kompisar byggde det här, kommer inte ihåg vad vi kallade det... Någonting gammaldags nordiskt och komplext iallafall. Hur tog du den bilden? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 14 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 14 november, 2010 Hur tog du den bilden? Svar på den frågan finns att finna i Minecraft-tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 15 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2010 Kan väl lägga upp ett par bilder på Forza 3 eftersom det är det enda spel jag har bilder på (= En time-attack Skyline som går riktigt bra! (replika på en norsk skyline från företaget TB-R.) Mitsubishi Evolution, byggd som replika efter JRM's riktigt snabba bil. www.jrm-racing.se! 850hp supra som är skapt som en busbil! Bmw med en markfrigång på 4-6cm! Online drifting! Jag kör Supran (den gula i mitten där <pekar>) Igen =) Här är en bil efter jag har lekt "lite" med inställningar, den är brutal! http://img241.imageshack.us/img241/5981/forza6.jpg Mvh, Simon! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
eminem33 Skrivet 15 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2010 Kan väl lägga upp ett par bilder på Forza 3 eftersom det är det enda spel jag har bilder på (= *bilder Mvh, Simon! Gud saknar forza hoppas det blir värt när GT5 kommer ut att man köpte ps3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
simonracer Skrivet 15 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2010 Gud saknar forza hoppas det blir värt när GT5 kommer ut att man köpte ps3 Jadu vad ska man säga. Du kan ej bygga/trimma om ca 800 av dom 1000 bilar som dom gjort.. Fysiken i alla Gran turismo har enligt mig varit piss. Men som vissa säger så är det bra nu.(lite smått tveksamt) Men ändå så är det för mycket race bilar, och för mycket standardbilar som ej går att göra till roliga bilar. Sen är ljudet i bilarna sämre än en symaskin från 40 talet.. Samt så växlar en bil ifrån 50-talet snabbare än en ferrari 458 italia i det spelet ( Italia är känd för att växla fortare än vad man blinkar *I verkligheten) Så ja.. om man vill ha Sjukt bra grafik men inget mer, jovars! Föredrar Forza för möjligheterna, byta motorer/drifting och så gillar jag fysiken trots att det enligt många räknas som arkad ^^ Juste! jag tror 60~% av alla bilar är direkt kopierade från Gran Turismo 4 och lite uppiffade, typ blankare lack och finare fälgar (tror inte ens man kan spela med incar vinkel i dom..) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 15 november, 2010 Rapportera Share Skrivet 15 november, 2010 Hur får du dina bilder att se så bra ut? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts