Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Warbands? Vad är det? Det färdiga spelet, en expansion eller vad?

WZM, när du säger att det är buggigt, är det buggigare än orginalet då? Orginalet var riktigt jävla roligt, så om detta är som orginalet fast bättre så ska det definitivt testas.

Det är en expansion, fast den är typ fristående för €30. Man betalar först och främst för multiplayer, som är bra genomfört med server browser och bra nätkod. Lite nya grafikinställningar och en någorlunda utökad SP-del bjuds det också på. :D

Deathmatch-slagfält på en bana som perfekt lämpade sig åt lans-chargande. :(

du582_1164881_0.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Mitt kära Preussiska rike och mitt broderland Österrike :D

Alla är tillhörande den Europeiska alliansen mot Napoleon.

Tillsammans krossade Österrike, Storbritanien & jag (det Preussiska kungadömmet), Napoleons arméer.

napoleontotalwarl_1165083_0.jpg

Röda= Fiender: Spanien, Frankrike och Ottomanska riket

Allierade till söder om det Preussiska Paris: Storbritanien

Rästen av dom allierade är bl.a. Ryssland, Sverige, Dannmark, och några andra småstater.

Här mördas Napoleon! :D

napoleonalasuccessimoth_1165083_1.png

Och några random bilder från bl.a. slaget mot armén som fortfarande var trogna till Napoleon och inte till Frankrike, aka. Rebeller.

napoleon2th_1165083_2.png napoleon3th_1165083_3.png napoleone33th_1165083_4.png

Redigerad av I lol
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det Österrikiska Empiret.

Trevligt! Spelar du inte expansionen Heir to the throne? Jag hoppade visserligen direkt in på den, men har läst att det är en bra förbättring mot föregångaren.

Multiplayer med Httt och Whole World Mod. Jag är Österrike och mina kamrater är Schweiz och Milan>Italien.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Trevligt! Spelar du inte expansionen Heir to the throne? Jag hoppade visserligen direkt in på den, men har läst att det är en bra förbättring mot föregångaren.

Multiplayer med Httt och Whole World Mod. Jag är Österrike och mina kamrater är Schweiz och Milan>Italien.

Mjo, Frankrike har blivit lite för stora och det är inte särskilt trevligt. :D

Nepp, jag spelar inte HTTT. Jag ser ingen stora förändringar och de små förändringarna som Paradox har gjort gillar jag inte. Som till exempel, hur advisors fungerar i HTTT.

Riktigt fint, krossar ni Frankrike härnäst?

...Men vad tusan har hänt med Ungern? Eller rättar sagt, vad har hänt med Ottomans..? De brukar ju kunna stå emot/besegra Ungern..

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ja Frankrike är riktigt svåra, det var med stort nöje vi/Schweiz tog provinser ifrån dem! Ungern tappade några provinser till Litauen men är fortfarande en stor kraft. Ottomanerna fick stryk av rebeller, var ett ganska konstigt game, då jag fick massa provinser i Balkan som jag senare sålde till Castille och det ena ledde till det andra. Vi fortsätter nog inte då lagget blev för hårt för en av herrarna.

Kan inte jämföra pre-httt och httt då jag bara spelat den senaste ;>

Länk till kommentar
Dela på andra sidor