AE_Dave Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Det är ett program som gör att man kan göra egna Half-Life 2 eller CS: Source banor. Iallafall ändra i alla spel med Source-motorn. Det är mycket användbart, men lite svårt. Glöm inte att man även kan ändra modeller. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Okej tack för svaret.....Men när ni började köra Half life 2:deatmatch och Counter strike source är det något man inte får ha igång typ något program för det värkar som att jag inte är inne när jag ska spela,typ jag kan inte gå på Deatmatch inte skjuta och sånt bara byta vapen.På Cs source så börjar jag som specator(stavning?)och jag kan inte göra någonting alls.....HJÄLP! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Men omg, du tror inte man ska tro att det är warez om du börjar skriva orden baklänges som om du försöker dölja det och sedan inte berättar att du vill ha gratisversion? Jag trodde man inte fick prata om någon nerladdning alls. Som ni har sätt ni andra som hjälpte mig när jag kom hit så har jag ändå fortfarande mkt att lära. Ok. Då har man lärt sig någonting idag också, Tack Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 HAHAHAHHAHAHHAHAH!!ettett111!! hur lång tid tog det? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 HAHAHAHHAHAHHAHAH!!ettett111!! hur lång tid tog det? Vet inte...gjorde inte färdigt det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Detta är en sann historia... spelet är desert combat (jag ska säga er att vi var ungefär 6, så jag var snabb in i taxin, så han åkte två rundor ) http://img38.exs.cx/img38/1700/17zi.jpg http://img38.exs.cx/img38/2315/21gi.jpg Redigerad 9 januari, 2005 av luddee Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Detta är en sann historia... (jag ska säga er att vi var ungefär 6, så jag var snabb in i taxin, så han åkte två rundor ) http://img38.exs.cx/img38/1700/17zi.jpg http://img38.exs.cx/img38/2315/21gi.jpg LOL ägd den där var Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Detta är en sann historia... spelet är desert combat (jag ska säga er att vi var ungefär 6, så jag var snabb in i taxin, så han åkte två rundor ) Var tankar man Desert Combat? Om jag inte mins fel så är det en mod till BF1942? Så det är väll inte olagligt att ladda ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Var tankar man Desert Combat? Om jag inte mins fel så är det en mod till BF1942? Så det är väll inte olagligt att ladda ner? Man ska köpa den har jag för mig. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Man ska köpa den har jag för mig. Hur ska man köpa den då? Har för mig att man tankade den... :S Och att det bara var en bf1942mod Redigerad 9 januari, 2005 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
BigBear Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Var tankar man Desert Combat? Om jag inte mins fel så är det en mod till BF1942? Så det är väll inte olagligt att ladda ner? Testat www.desertcombat.com alls? och det är gratis Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 Hur ska man köpa den då? Har för mig att man tankade den... :S Och att det bara var en bf1942mod Den är gratis och du kan ladda ner här (fileplanet, och du måste vara medlem. Det är endast där den senaste version, DC Final, finns... tror jag :"> .. testa att googla runt.) Kom ihåg att du måste ha version 1.6 omg... : Downloads:1,330,005 och det är ju bara Fileplanet... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Den är gratis och du kan ladda ner här (fileplanet, och du måste vara medlem. Det är endast där den senaste version, DC Final, finns... tror jag :"> .. testa att googla runt.) Kom ihåg att du måste ha version 1.6 omg... : och det är ju bara Fileplanet... Är inget fel med fileplanet.com. Fileplanet är nog bland de bästa sidorna som finns på nätet. Och för er som "Det kostar pengar... uuh att registrera, duuuh, jag suger på och leta.. gahahaha." Ta en titt omkring på subscribesidan så ska ni allt se det här: ... ehm... se bilden nedan. Det är samma sak med webhosten "brinkster"... alla säger att det MÅSTE kosta pengar men det finns ett alternativ, ett s.k. "Educational Package" som är gratis. Det är bara småungar som tror att det skall stå med stor röd fet sne text med fontstorlek sjuhundrasjuttiosju "FREE ACCOUNT HERE". Wtf! Blir döless på dem... Skulle tro att världens mest underskattade förmåga hos människan i dagens läge är "LETA"... Bah, nu har jag inte sagt att just du är sådan, men... för alla andra små ostberoende pojks där ute. *EDIT* Oj! Nu var jag ute och cyklade igen, skummade bara igenom din post så såg för mig ut som om du avskydde fileplanet och shit och sånt crap. :"> Redigerad 9 januari, 2005 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 och det är ju bara Fileplanet... Är inget fel med fileplanet.com. Fileplanet är nog bland de bästa sidorna som finns på nätet. Och för er som "Det kostar pengar... uuh att registrera, duuuh, jag suger på och leta.. gahahaha." Ta en titt omkring på subscribesidan så ska ni allt se det här: ... ehm... se bilden nedan. Det är samma sak med webhosten "brinkster"... alla säger att det MÅSTE kosta pengar men det finns ett alternativ, ett s.k. "Educational Package" som är gratis. Det är bara småungar som tror att det skall stå med stor röd fet sne text med fontstorlek sjuhundrasjuttiosju "FREE ACCOUNT HERE". Wtf! Blir döless på dem... Skulle tro att världens mest underskattade förmåga hos människan i dagens läge är "LETA"... Bah, nu har jag inte sagt att just du är sådan, men... för alla andra små ostberoende pojks där ute. *EDIT* Oj! Nu var jag ute och cyklade igen, skummade bara igenom din post så såg för mig ut som om du avskydde fileplanet och shit och sånt crap. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 He he he he, på det andra officiella betatestet av min HL2DM bana försökte vi bygga torn av möbler på varandra.... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 och det är ju bara Fileplanet... Är inget fel med fileplanet.com. Fileplanet är nog bland de bästa sidorna som finns på nätet. Och för er som "Det kostar pengar... uuh att registrera, duuuh, jag suger på och leta.. gahahaha." Ta en titt omkring på subscribesidan så ska ni allt se det här: ... ehm... se bilden nedan. Det är samma sak med webhosten "brinkster"... alla säger att det MÅSTE kosta pengar men det finns ett alternativ, ett s.k. "Educational Package" som är gratis. Det är bara småungar som tror att det skall stå med stor röd fet sne text med fontstorlek sjuhundrasjuttiosju "FREE ACCOUNT HERE". Wtf! Blir döless på dem... Skulle tro att världens mest underskattade förmåga hos människan i dagens läge är "LETA"... Bah, nu har jag inte sagt att just du är sådan, men... för alla andra små ostberoende pojks där ute. *EDIT* Oj! Nu var jag ute och cyklade igen, skummade bara igenom din post så såg för mig ut som om du avskydde fileplanet och shit och sånt crap. :"> Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Zyber Skrivet 9 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2005 (redigerad) Om man tar Basic membership så måste man vänta i 1 timme innan man äns får påbörja nerladdningen... Det är helt värdelöst! Beror ju på när man laddar ner Redigerad 9 januari, 2005 av Zyber Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 (redigerad) Om man tar Basic membership så måste man vänta i 1 timme innan man äns får påbörja nerladdningen... Det är helt värdelöst! Beror helt på serverns ansträngningar. Och passar det inte dig kan du ju punda ut med c:a 50 spänn i månaden som vissa andra och sluta gnälla om det. 6 dollar är inte så himla dyrt! Redigerad 10 januari, 2005 av AE_Dave Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ceone Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Beror helt på serverns ansträngningar. Och passar det inte dig kan du ju punda ut med c:a 50 spänn i månaden som vissa andra och sluta gnälla om det. 6 dollar är inte så himla dyrt! Det går fan inte registrera sig. Det står att min e-mail redan är registrerad och jag har testat en annan e-mail men står likadant fast jag aldrig har använt dom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Diezl Skrivet 10 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2005 Hmm... ingen kommentar. Från Max Payne 2 Varför håller han för ögonen ! Hur har du fått fram det där? nude-mod eller? Fett grym hursomhelst ! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts