Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Senaste expansionen är rätt insane, men hur tusan lyckades du få över trupper till England som Aragon?! Smärtsamt stor flotta?

Här är mitt nyformade Holy Roman Empire. Obalans så det bara svider om det, men jag ska erkänna att jag körde på easy för att se hur snabbt jag kunde forma det. Borde gått snabbare men jag blev blobkåt som vanligt... :)

Spel?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Flyger ett ryskt skitplan i Italien, härligt värre. :D

shot20100116214439_1151214_0.jpg

Som britt blir jag inryckt och bemöter en stor tysk bombräd på väg mot brittisk hamn. Blir tvungen att flyga in i svärmen, med en handfull andra RAF-piloter. :P

shot20100116231707th_1151214_1.jpg

Skjuter ner en tyskjävel. Dö! Värt att notera är att det blir ganska jobbigt när alla dessa bombplans maskingevär beskjuter en. Man tog en del smällar.

shot20100116231431th_1151214_2.jpg

Flyger runt ovanför molnen med en tysk Bf-109:a. Nedanför molntäcket spöregnar det. :D

shot20100117195538th_1151214_3.jpg

Patrullerar Berlins luftrum som rysk jaktplanspilot.

shot20100117052057th_1151214_4.jpg

Det här uppdraget var jävligt kul. Jag bombade tysk-ockuperade flygfält utanför Stalingrad, medans striderna i staden hade börjat, på väg hem igen hade striderna rasat igång rejält, staden stod i princip i lågor. Tyskarna hade även full kontroll över luftrummet, så jag var tvungen att ligga väldigt lågt för att inte bli upptäckt.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

The Last Remnant.

"Wha.. What the fuck, man."-minen.

"Have you seen that YouTube movie, where the cat goes like THIS?"

"Because, I just did an old-man fart."

"Holy crap, my necklace is glowing. HOLY SHIT IT'S GLOWING."

"BY THE POWER OF THE GREY SKULL, I WILL DESTROY Y-"

"OW OW OW, SHIT. BARRELROLLING ON THE GROUND."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Wings of Prey, PC-portningen av konsollspelet Bird of Prey. Birds of Prey är skapat av de som gjort IL-2-spelen, de bästa och mest realistiska WW2-flygsimen. Så det här är väldigt välgjort och realistiskt. Kanske inte lika många inställningar just nu vid release, just för att det är skapat till en konsoll till att börja med. Men det kommer uppdateringar ganska ofta!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ohyeah

Nej, inte "oh yeah". Nu får du lägga av. Jag tror inte någon (undantag för kanske en) här vill sitta och skrolla igenom dina 10000 bilder på lastbilar. Nej, nu får du ta och börja använda thumbnails, precis som alla andra. En stor bild är helt acceptabelt, som Panimala gör. Men när du lägger upp femtio stycken i samma inlägg, så är det fler än jag som lackar ur.

Ser du? Det är inte alls så svårt, inte ett dugg. *fnys* :rolleyes:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

18 Wheels of Steel: Haulin'

--

Thumbnails as requested, lite GTA.

th_TruckAccident_1152973_0.jpgth_TrafficonPyriteStreet_1152973_1.jpg

th_Junkyardlol_1152973_2.jpgth_75LTD_1152973_3.jpg

Gta IV blandat med Gta Sanan-BITCH-ass. *sigh*

BFBC2Game2010-01-2821-07-44-94_1152980_4.png

Halva banan, det roliga är att om man är en engineer så kan man med sin RPG skjuta på mål eller andra fiender, lyckade få en kille med ett random RPG skott ^_^

BFBC2Game2010-01-2820-58-58-82_1152980_5.png

Och Nartuligtvis alla som tar fordon sticker iväg och väntar inte på någon...

BFBC2Game2010-01-2820-54-01-59_1152980_6.png

Att vara sniper var faktiskt riktigt spännande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor