Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

I've done it again! Jag har byggt ett hus som till och med spelet gillar! :)

Skulle prova på något annorlunda, i början såg det skit ut faktiskt men blev faktiskt nöjd med dom små "stugorna". Låt mig beskriva, i det första huset (där ingången är) så är det som ett vardagsrum, inget särskilt men w/e, sedan så kommer vi till nästa stuga, där har du toalett, sovrum och kontor och i det sista huset har du nöjesrum och kök! En väldigt häftig idé i mina ögon men många tycker nog det ser mest jobbigt ut :D

Och vad jag menar med att jag har byggt ett hus som spelet gillar är för att jag får upp "Vacker Vy, Detta... Hus... Är fantastiskt!" m.m. Kan väl inte direkt säga att det är just bara för det men man blir glad av det. :(

th_Screenshot-279_1132936_0.jpg

th_Screenshot-281_1132936_1.jpg

th_Screenshot-282_1132936_2.jpg

th_Screenshot-283_1132936_3.jpg

th_Screenshot-284_1132936_4.jpg

th_Screenshot-286_1132936_5.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

hörde nån som sa att man kunde lägga in bilder på ett usb minne. för att sedan göra de till en vinyel (stavning?) och sen sätta på bilen.. funkar detta?

Ingen aning, tror ej det. Folk är helt sjuka på att måla bilar i forza och det är lätt att tro att det är så att dom lagt in riktiga bilder.

----

Klar nu!

th_1_1133758_0.jpgth_2_1133758_1.jpgth_3_1133758_2.jpg

th_4_1133758_3.jpgth_5_1133758_4.jpg

Redigerad av VaXXoR
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

• 2 weeks later...