Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

ASAP.

----

Better luck next time, pal!

Det är enklast om man bara skriver vilket spel det är DIREKT istället för att folk ska behöva fråga hela tiden... :)

Inte lika kul. :wub:

..men jag kan tvinga er, annars blir det varningar på folk som frågar vilket spel. Både på personen som lägger upp bild och på den som frågar. :)

DO IT!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Allt som är 1440x900 eller mindre bör kunna visas i dess fulla storlek imo... eller i alla fall 1024x768. De flesa lär ha tillräckligt hög upplösning vid det här laget, och tillräckligt snabbt internet, för att 1024x768 inte ska vara jobbigt.

En bild är okej, men man behöver inte rada upp flera stycken. Men vad vet jag. I surrender!

Redigerad av Boomer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Just det , förlåt mig. Det är 18 Wheels Of Steel: Extreme Trucker :wub:

Är det nya Wheels of Steel? Såfall vilka stater i USA kan man köra i?

Du kan köra i Alaska(?), samma orter som besöks i tv-programmet Ice Road Truckers + Australien och.. uhm.. Branta vägar i sydamerika.

Blev besviken på spelet. :) Det tar väldigt kort tid att åka till de ställen man ska, kör man på isen är det bara att dundra på i full fart, det är inte ens halt och isen går inte sönder. Sen saknar jag momentet då man ska backa in med lastbil + släp, nu ska man bara köra fram till en ikon och så är det klart.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor