Mr.Magic Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Du såg nog aldrig riktigt den bilden vi andra sett. Det var INTE en headcrap Aha trodde det var den här: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 5 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 5 januari, 2005 Den som postade bilden kan väl skicka den via PM till mig måste se Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Den som postade bilden kan väl skicka den via PM till mig måste se (OBS! INTE FÖR DE KÄNSLIGA ) Google.com -> Images -> Goatse, exakt den bilden kommer upp flera gånger på första sidan. Men jag varnar dig, det är inte nån vidare jättekul upplevelse. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 (OBS! INTE FÖR DE KÄNSLIGA ) Google.com -> Images -> Goatse, exakt den bilden kommer upp flera gånger på första sidan. Men jag varnar dig, det är inte nån vidare jättekul upplevelse. Är det sådana där hemoroider eller vad det kallas? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
comfy Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Är det sådana där hemoroider eller vad det kallas? Haha nej han har stoppat in tex 2 di*do's där bak! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mr.Magic Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Haha nej han har stoppat in tex 2 di*do's där bak! Ewww! Saxat från susning.nu Goatse: Engelsk term för utsträckt analöppning. Också ett verb med betydelsen att visa någon sin analöppning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Ha ha ha ha Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blaucrozz Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 alltså nu får ni nästan hjälpa mig jag fattaer inte hur jag ska få bilden att hamna här Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Asså jag ryser varje gång jag tänker på den där bilden... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Curly Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Ligger och relaxar lite på fönsterbrädan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Bubbli Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 HAHAHA . förövrigt verkar ju goatse jääääätte mysigt . HAHAHA var för Curlys bild. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 6 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 6 januari, 2005 Vet någon vart man kan "addal ren" denna version av Bridge Builder? ("läs orden baklänges") Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Vet någon vart man kan "addal ren" denna version av Bridge Builder? ("läs orden baklänges") Vi får som vanligt inte snacka warez här och dessutom stavas "vart" inte "vart" utan "var / blev". Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
david_ Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Vi får som vanligt inte snacka warez här och dessutom stavas "vart" inte "vart" utan "var / blev". Nehe, men tror du inte jag vet det? ni borde väll fatta att jag söker en gratis version ellre freewhere? Inte warez Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Nehe, men tror du inte jag vet det? ni borde väll fatta att jag söker en gratis version ellre freewhere? Inte warez Varför skulle du då hålla på och skriva orden baklängelse då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The Dude Skrivet 7 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 7 januari, 2005 Vet någon vart man kan "addal ren" denna version av Bridge Builder? ("läs orden baklänges") Det är ju inte så att det blir minde warez bara för att du använder din überkrypto-metod att skriva orden (hör och häpna) BAKLÄNGES! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
AE_Dave Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Nehe, men tror du inte jag vet det? ni borde väll fatta att jag söker en gratis version ellre freewhere? Inte warez Men omg, du tror inte man ska tro att det är warez om du börjar skriva orden baklänges som om du försöker dölja det och sedan inte berättar att du vill ha gratisversion? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Elander Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Vad har man Source SDK till? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 8 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2005 Vad har man Source SDK till? Det är ett program som gör att man kan göra egna Half-Life 2 eller CS: Source banor. Iallafall ändra i alla spel med Source-motorn. Det är mycket användbart, men lite svårt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts