Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

All in a day's work.

th_b_1117288_0.jpg

Min level 18 karaktär som är och hämtar

Tesla Coilen

till ett quest i norr, där det tydligen var en överdriven stor mängd Deathclaws. Men det är lugnt, minigunnen fixar biffen. (Jag dog typ 19 gånger för jag insisterade på att använda min jävla minigun.)

th_a_1117288_1.jpg

Still going strong med Broken Steel, Hellfire armorn är hejnajs. Och ja, jag använder hair mod/annan face texture/body model på kvinnorna. gtfo, kvinnor ska se ut som kvinnor, inte smala, extremt bredaxlade män med små manboobies. dvs, de vanliga modelsena suger kuk.

th_1-1_1117288_2.jpg

Efter blivit klar med Broken Steel och Anchorage (i den ordningen) så fortsatte jag in på Point Lookout. Redan kört den, men inte på en högre-levlad karaktär. Och där blev det av med

Safari questen

, så då fick jag nöjet att bjuda på en redig dos av FUCK YOU.

th_2-2_1117288_3.jpg

Och sist så hälsade jag på i Pittsburgh, och körde klart The Pitt också - så jag skulle ha alla expansion-questlines etc avklarade. Fixade alla Steel Ingots och fick mig en fräsig armor och det skönaste vapnet någonsin. (Och är level 29 där.)

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

All in a day's work.

th_b_1117288_0.jpg

Tesla Coilen

till ett quest i norr, där det tydligen var en överdriven stor mängd Deathclaws. Men det är lugnt, minigunnen fixar biffen. (Jag dog typ 19 gånger för jag insisterade på att använda min jävla minigun.)

th_a_1117288_1.jpg

Still going strong med Broken Steel, Hellfire armorn är hejnajs. Och ja, jag använder hair mod/annan face texture/body model på kvinnorna. gtfo, kvinnor ska se ut som kvinnor, inte smala, extremt bredaxlade män med små manboobies. dvs, de vanliga modelsena suger kuk.

th_1-1_1117288_2.jpg

Efter blivit klar med Broken Steel och Anchorage (i den ordningen) så fortsatte jag in på Point Lookout. Redan kört den, men inte på en högre-levlad karaktär. Och där blev det av med

Safari questen

th_2-2_1117288_3.jpg

Och sist så hälsade jag på i Pittsburgh, och körde klart The Pitt också - så jag skulle ha alla expansion-questlines etc avklarade. Fixade alla Steel Ingots och fick mig en fräsig armor och det skönaste vapnet någonsin. (Och är level 29 där.)

Håller på att köra och har kört i ca 18 timmar total tid. Jag är då level 16 :P

Har även en bikini modd med medföljande kropp mod till tjejer. Ser lite kul ut på stirdsfältet med bikini och sniper. :)

(OBS, bilderna är gammla med ca 4 timmar spelande)

th_Fallout32009-07-0223-01-46-98_1117326_4.pngth_Fallout32009-07-0222-40-09-96_1117326_5.pngth_Fallout32009-07-0222-20-38-53_1117326_6.pngth_ScreenShot12_1117326_7.jpg

Jäklar va stort, var är korna?

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

All in a day's work.

th_b_1117288_0.jpg

Tesla Coilen

th_a_1117288_1.jpg

th_1-1_1117288_2.jpg

Safari questen

th_2-2_1117288_3.jpg

Hur många Steel ingots ska man hämta åt fanskapet tror ja har hittat 30 styckna och gett han men ändå ska han ha mer :S

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Hur många Steel ingots ska man hämta åt fanskapet tror ja har hittat 30 styckna och gett han men ändå ska han ha mer :S

Det finns 100 stycken. 79 i The Steelyard, 18 i Supply Factory (eller vad den nu heter, factoryn man kan gå in i) och 3 på stället mellan The Mill och Steelyard (där Everett går och man får se sin första Trog, innan man kommer ut till Steelyarden)

Och hämtar du 100 ingots får du en power armor, som enligt mig är en av de bästa i spelet - beroende på vem man frågar.

Redigerad av Mordos
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dubbel pewst.

V.A.T.S, ack så jag älskar dig när jag vill ta screenshots.

th_3_1117651_0.jpg

Efter jag blev level 30, gjorde klart alla side-quests och fixade alla bobbleheads så blev jag uttråkad och gjorde en ny karaktär. Sneak/melee. Den såkallade "ninja"-karaktären.

Shishkebab, jag älskar dig med.

th_4_1117651_1.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor