Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Ser bra ut faktiskt. Hur är det att spela?

Grymt tycker jag iallafall men vissa tillfällen e det seg kamera när man ska flytta gubben typ. Har kommit till chapter 2 och gillar spelet sen har dom Terminator theme låten i bakgrunden vid vissa ställen. Så man får härlig känsla att spela. Som sagt jag är ett stort Terminator fan så ja jag gillade detta spel

Redigerad av Agent.47
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Förstår inte riktigt hur du kan tycka att spelet är "bra". Visst, spelet är riktigt snyggt men enformigare spel får man leta efter.

True håller med där samma uppdrag hela tiden när man ska låsa upp nya vapen. Man får åka hur långt som helst innan det blir nå action sen rätt som det är när man åker så kommer nån dåre från öknen eller gräset eller framför eller ja whatever kör in i en som en jävla dåre. Eller åker och skjuter på en tröttnade redan på spelet efter nån timme spelande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad är det där för vapen? :unsure:

Fusk?

Vapnet hittade jag i ett safe house, sedan så har jag klarat ut spelet innan så jag tänkte att det skulle vara kul att prova på att fuska, dock så är det inte så kul :>

Förstår inte riktigt hur du kan tycka att spelet är "bra". Visst, spelet är riktigt snyggt men enformigare spel får man leta efter.

GTA IV tyckte jag var enformigt som fan, Crysis, Assassin's Creed osv. Så det finns många spel som är enformiga, varför jag spelar det nu är för att jag tycker det är kul att bara glida runt och utforska... Grymt skön grafik och landskapet är guld värt...

Länk till kommentar
Dela på andra sidor