Adrian G Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 NOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO! Ägd! Medium eller hard? Jag är på andra medium Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 Haha, . Jag lät Wrex dö, undrar fortfarande om man någonsin kunnat få honom och leva? Lät killen dö, Men FAN va ledsen och skyldig man känner sig när man såg cutscenen när Normandry flög iväg och han såg skeppet sticka Råkade dock välja fel i slutet, man får ju välja vilken man tycker passar bäst i "the councile", antingen ambassadören eller Andresson. Fåkade välja grisen till ambassadören och fick spela om hela slutet och välja Andresson. Men som du säger Mer möjligheter att få Tali och andra i säng! BTW: Det ska ju finnas en naken mod, man byter ut ett skin emot dom när man har S*X. Det skulle vara lite lustigt om man fick Wrex i säng Förresten, hur långt (i %) är det kvar av spelet när man klarat klarat Noveria och ska till Virmire ? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 (redigerad) Ägd! Medium eller hard? Jag är på andra medium Bana tre på medium. Har klarat av Easy, halva medium och halva hard. Det är seriöst den svåraste banan som finns! Redigerad 26 april, 2009 av Boomer Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Eudoros Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 Haha, .Jag lät Wrex dö, undrar fortfarande om man någonsin kunnat få honom och leva? Ja, det kan man. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 Det skulle vara lite lustigt om man fick Wrex i säng Förresten, hur långt (i %) är det kvar av spelet när man klarat klarat Noveria och ska till Virmire ? Det skämmer mig att du äns nämner det, nej ush va hemskt Ja, det kan man. Hur? Måste man ha full I prat expertis? __________________________________________________________________________ Jävligt kul detta spel fan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 26 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 26 april, 2009 klart det är kul, det är bäst! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Renard Skrivet 27 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2009 Alle my balle: Vad är det för skojsigt spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 27 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 27 april, 2009 Alle my balle: Vad är det för skojsigt spel? Left 4 Dead, skulle jag tro. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Älskade Bejeweld på min gamla mobil, och Bejeweld 2 är riktigt skoj Det är både roligare och snyggare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Älskade Bejeweld på min gamla mobil, och Bejeweld 2 är riktigt skoj Det är både roligare och snyggare Vad är det för spel längst ner? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Vad är det för spel längst ner? Zombieville USA Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Zombieville USA Får man gissa... Installous? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Får man gissa... Installous? How did you know ? Självklart Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 How did you know ? Självklart Tänkte bara, har använt det själv men slutade då jag läste på Installous' hemsida om att Apple har tagit över deras Cydiakälla eller något. Så de loggar ens IP. Vet dock inte om det är gammalt och om man tankar via Appulous är det nog tämligen säkert. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Tänkte bara, har använt det själv men slutade då jag läste på Installous' hemsida om att Apple har tagit över deras Cydiakälla eller något. Så de loggar ens IP. Vet dock inte om det är gammalt och om man tankar via Appulous är det nog tämligen säkert. Jag kör via Appulous och lägger in via diskaid Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Adrian G Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Jag kör via Appulous och lägger in via diskaid Jasså, kan du uppdatera från Appstore då? Fick reda på att källan i Cydia är fixad. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Jasså, kan du uppdatera från Appstore då? Fick reda på att källan i Cydia är fixad. Tror det, läste att det skulle gå iaf, Vilken source menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 i'm flying in my S7! EVO X grymt bra spel! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 i'm flying in my S7! EVO X grymt bra spel! Vilket spel? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
-Razz- Skrivet 28 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 28 april, 2009 Vilket spel? Midnight Club: Los Angeles(360/ps3) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts