Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Vad fan...?

Alle har lärt sig använda thumbnails, då kan väl du också göra det?

Mm håller med får också mega stor bild och tar lång tid innan den blir liten igen. Vi kanske får ge oss in i ett nytt Alle fall igen :/

Vänta vänta vänta...... Kommer ni NU och klagar?!?

Det har kommit blandade bilder med olika upplösningar med de mesta i 1024*768 som inte varit thumbnails?

Och ni kommer NU?!?!?!?

Jaha....confused3_1100201_0.gif

Är spelet bra? Är det ett RPG, och isåfall, hur pass mycket RPG är det? Har kollat lite på Youtube, det ser rätt kul ut. Skulle vilja veta lite mer om det. :D

Du, MASS EFFECT ÄR ASGRYMTyahoo_1100201_1.gif. Jag älskar spelet, har kommit grymt långt och ska göra mycket mer.

När du börjar så får du skapa din egna karakär som i Fallout 3, hur ansiktet ska vara och ändra förnamn, efternamnet nämns ofta i spelet så det kan man inte ändra (Shepherd). Men det är inte lika mycket man kan ändra som I fallout 3, samtidigt så är det inget man bryr sig om.

När man är utanför sitt egna skepp så är man alltid i en grupp av 3. När du kommit in mer i spelet så får du välja vilka som ska med och om några ska med. Många personer/aliens som man pratar med eller hjälper hänger med dig och kommer finnas med i listan som du kan välja Squad members ur.

Även då AI:n inte är den ULTIMATA så är den användbar, speciallt i och med att man kan berodra dom att stå stilla eller göra en speciell attack mot någon.

Eftersom detta är ett RPG så levla du hela tiden upp och man kan också få XP (för att levla) genom att kolla små saker från tid till tid, te.x kolla skeppet skrov så får man lite XP.

Man får ju välja vilken stridstyp man är i början och därefter kommer du kunna levla högra i vissa saker och mindre i andra. Jag valde Sniper som mitt huvudvapen (tror det hette scout eller något) och nu så kan jag levla grymt högt med sniper men suger totalt med Assult Rifle.

Ens egna medlemmar/kompisar kan också levla och där kan man välja i vad som ska levla I eller så kan man göra så att det sker automatiskt.

Alltså detta spel är underbart, VÄRT ned.... köpet!!! :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Du, MASS EFFECT ÄR ASGRYMTyahoo_1100201_1.gif. Jag älskar spelet, har kommit grymt långt och ska göra mycket mer.

När du börjar så får du skapa din egna karakär som i Fallout 3, hur ansiktet ska vara och ändra förnamn, efternamnet nämns ofta i spelet så det kan man inte ändra (Shepherd). Men det är inte lika mycket man kan ändra som I fallout 3, samtidigt så är det inget man bryr sig om.

När man är utanför sitt egna skepp så är man alltid i en grupp av 3. När du kommit in mer i spelet så får du välja vilka som ska med och om några ska med. Många personer/aliens som man pratar med eller hjälper hänger med dig och kommer finnas med i listan som du kan välja Squad members ur.

Även då AI:n inte är den ULTIMATA så är den användbar, speciallt i och med att man kan berodra dom att stå stilla eller göra en speciell attack mot någon.

Eftersom detta är ett RPG så levla du hela tiden upp och man kan också få XP (för att levla) genom att kolla små saker från tid till tid, te.x kolla skeppet skrov så får man lite XP.

Man får ju välja vilken stridstyp man är i början och därefter kommer du kunna levla högra i vissa saker och mindre i andra. Jag valde Sniper som mitt huvudvapen (tror det hette scout eller något) och nu så kan jag levla grymt högt med sniper men suger totalt med Assult Rifle.

Ens egna medlemmar/kompisar kan också levla och där kan man välja i vad som ska levla I eller så kan man göra så att det sker automatiskt.

Alltså detta spel är underbart, VÄRT ned.... köpet!!! :D

Okej, tack! Ska nog beställa det, 44% off på CDON. :ermm:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

"I'm sorry, but your wife will not make it"

*bild*

Nöjd som fan, speciellt då jag suger på ragdoll posing. :D

Poseringen ser casual och bra ut, skumt däremot att snubben sitter på en byrå. Liksom; "Inga stolar? Jag hoppar väl upp och sätter mig på byråjäveln då!" :P

Redigerad av Panimala
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Är Mass Effect på PC bra? :)

Är det någon skillnad mot konsolversionen?

Alltså detta spel är underbart, VÄRT ned.... köpet!!! :)

Du blir inte besviken kan jag säga. Lite dåligt att man INTE får fortsätta efter man klarar spelet.

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Vad kostar Garrys mod? Och är det värt det?

Man behöver väl typ Half Life deathmatch för det? Tror jag fick med det i Counter Strike Source.

Ca 100 kr på steam, lite plus nu när dom ändrat till EURO.

Ja, det är värt pengarna. Jag har en egen server som vi brukar lira på. Sedan Garrysmod 9 behöver man INTE något annat source spel. Det är bara att köpa och spela.

MEN, om du har typ CSS, HL2, TF2 eller Portal kan du använda objekt från dom i garrysmod.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Ca 100 kr på steam, lite plus nu när dom ändrat till EURO.

Ja, det är värt pengarna. Jag har en egen server som vi brukar lira på. Sedan Garrysmod 9 behöver man INTE något annat source spel. Det är bara att köpa och spela.

MEN, om du har typ CSS, HL2, TF2 eller Portal kan du använda objekt från dom i garrysmod.

Okej :whistling:

Men jag har CS, CSS, HL2DM, TF2, DoDS osv så det borde ju gå då.

Jag minns från gratistiden, och då kom det alltid nån som sabbade ens bygge.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Dom kallas mingebags nu :whistling:

Påminer om Geometry Wars till Xbox 360 / PC. Vad heter det?/funkar det bara på Iphone? :rolleyes:

Nån sorts TD på Gridwars?

Nice, vilket spel är det?

Drog själv ner Airport Mania

Faktiskt riktigt kul. :ermm:

Det är ett Tower Defense spel som heter Geo-Defense, best spent 28kr ever.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor