Matteus Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Vad menas med DM? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Puslakan Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Death match Redigerad 4 januari, 2005 av Puslakan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Vad menas med DM? DeathMatch Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Spelar man det via LAN då eller? Eller spelas det online? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Både och! (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Matteus Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 WOW (:!!! . Jag ska få HL2 nu i veckan så då kanske det blir en match eller några till. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 HL2:DM måste laddas ned via Steam. CS:S får du med. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Maxz Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Mjo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 4 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Hmmmpf.... (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
vinnecool Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 "och han som fastnar i hissen lär komma till himlen fortare än fortast" stod det i bibeln... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
luddee Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Min första (:!!! tog ett tag! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_force Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) "Ta det lungt Alyx!" (:!!! Redigerad 4 januari, 2005 av The_force Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Min första (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Säg inte vad Gordon ska göra. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload1/d1_trainstation_020002_copy.jpg http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/d1_trainstation_020003_copy.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Lol... min fina barney-monster-bike (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_force Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Combine: Ahhhh... Finns det något bättre än ett par öl innan man återgår till jobbet? Citizen: Ja visst... En cola kanske? *kliar sig i armhålan* Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Combine: Ahhhh... Finns det något bättre än ett par öl innan man återgår till jobbet? Citizen: Ja visst... En cola kanske? *kliar sig i armhålan* Jävlar vad fult/dåligt du har ställt gubbarna (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_force Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 Jätte svårt att få till rätt ställning ju. (:!!! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Reefer Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Här är några screen som jag tog när jag körde dm_killbox_final med Kr4x och Sprayad Anka: "AAAH... Det är så skööönt här i solen" http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload7/dm_killbox_final0002.jpg "Wazzup?" http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload2/dm_killbox_final0001.jpg OBS! Bilderna är inte tagna i garrysmod utan i HL2DM /MVH cool_pool Redigerad 4 januari, 2005 av cool_pool Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
The_force Skrivet 4 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2005 (redigerad) Satt o körde HL2Dm med cool_pool och Krax Och jag är Sprayad Anka! "Tjenare!" Redigerad 4 januari, 2005 av The_force Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts