Chilli_13 Skrivet 2 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2009 (redigerad) Japp det är HAWX men lite svårt med flygdosa och så men jävligt kul faktist. Redan gjort runt 4-5 uppdrag SPOILER! För varje uppdrag och XP du får går du upp i rank och även låser upp nya plan och vapen till planen. Rekommenderar starkt att köra med flygdosa då du får skönare känsla. Fler bilder kommer HAWX är riktigt Nice, kör med 360-kontroll och rekomenderar det varmt Håller på o kör ut det på Elite nu Provade även att köra det på LAN häromdagen, COOP var ju inte särskilt kul, blev bara lamt. Men Deathmatch och Team Deatchmatch är faktiskt mycket roligare än vad jag förväntat mig Det ända man stör sig på är den där specialattacken "EMP" blä Men i övrigt finns det många olika sätt att spela det på, Usch va gött det är Edit, sida 669 Redigerad 2 april, 2009 av Chilli_13 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2009 Japp det är HAWX men lite svårt med flygdosa och så men jävligt kul faktist. Redan gjort runt 4-5 uppdrag SPOILER! För varje uppdrag och XP du får går du upp i rank och även låser upp nya plan och vapen till planen. Rekommenderar starkt att köra med flygdosa då du får skönare känsla. Fler bilder kommer Vad är en "flygdosa"? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 2 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2009 Vad är en "flygdosa"? Satt och undrade det samma, men jag tror han menar en Gamepad! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2009 (redigerad) Satt och undrade det samma, men jag tror han menar en Gamepad! Tänkte också det, men dem är väl ganska universala? Alltså inte byggda enbart för flygande Redigerad 2 april, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 2 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2009 Tänkte också det, men dem är väl ganska universala? Alltså inte byggda enbart för flygande Nej det är ju sant... Jaja det är väl bara att vänta tills Agenten är tillbaka så får han förklara Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2009 Menar joystick men är van att kalla det Flygdosa hehe. Asså gamepad eller vad man nu kallar det för jag kallar det för Flygdosa iallafall ^^ detta menar jag^^ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 2 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2009 Joystick heter det. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 2 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2009 (redigerad) Joystick heter det. Flygdosa låter coolare. Redigerad 2 april, 2009 av SimonJ Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 2 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2009 Joystick heter det. Haha vet men tycker flygdosa låter bättre Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 2 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2009 (redigerad) Flygdosa låter coolare. Haha vet men tycker flygdosa låter bättre Edit: Post #13370 Redigerad 2 april, 2009 av Pixiegnom Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 2 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2009 Flygdosa låter coolare. Flygdosa låter som "Tobbes trollerilåda" eller något sånt.. För att inte vara för offtopic: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nerheden Skrivet 2 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 2 april, 2009 Pryo + Medic + Polare + TS = FTW ! http://kaffekokare.se/upload/users/Nerheden/ownage.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 3 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2009 Flygdosa låter som "Tobbes trollerilåda" eller något sånt.. Haha! Vem har sagt att "Tobbes trollerilåda" inte låter coolt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Nik. Skrivet 3 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2009 Haha! Vem har sagt att "Tobbes trollerilåda" inte låter coolt. ...Marcolioo? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VickeX Skrivet 3 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2009 13375 Åh, gamla underbara Dx Ball! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 3 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 april, 2009 13375 Åh, gamla underbara Dx Ball! Minnen Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 4 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 (redigerad) Pryo + Medic + Polare + TS = FTW ! NOT ENOUGH POINTS. NEED MOAR POINTS. Jag fick 85 points som sniper en gång i tiden (en runda dvs.) Suck på dåliga människor på public. <3 Redigerad 4 april, 2009 av Mordos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
GiZmo Skrivet 4 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 (redigerad) Update: http://upl.gizgiz.nu/files/jll3338.tmp.jpg Rawr, Sim City 4 ftw Kör utan fusk och sånt bajs (eller mja, fuskade mig till Space Port eftersom man inte kan få den på Easy även om man uppfyller alla kraven) Redigerad 4 april, 2009 av GiZmo Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 4 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 Finfint där, Gizmo. Att du har tålamod, LOL. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 4 april, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 april, 2009 (redigerad) Update: Rawr, Sim City 4 ftw UTAN FUSK??? Hur orkar du ens? 8.9 miljoner pengar, 400.000 population... Redigerad 4 april, 2009 av Joe Dirt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts