Pixiegnom Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Vad fan har tagit åt det här forumet Fortfarande mitt favorit-spel http://pici.se/thumbs/t_dmyINCkXO.gif Ååh. Jag klarade ut Knights of the Nine inatt. Mycket trevligt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
chucky.swe Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Ååh. Jag klarade ut Knights of the Nine inatt. Mycket trevligt. Enligt mig det bästa som hänt spelet, KotN är som en mycket spröd kaka, perfekt balanserad och mycket njutbar. Helst skall det hela avnjutas till en Calvados eller möjligtvis en eldig Oban, för att få ut det där lilla extra. Mmh! Så sugen man blev! ^ använde mig av lite Carl-Jan influenser Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
I lol Skrivet 1 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 1 mars, 2009 Har ännu inte hunnit prova knights of the nine, men har jag det iaf installerat Blir väl att ta en liten titt när jag får tid över Håller på att göra en liten Lord of the rings mod åt spelet, som ska utspela sig på ön Zedar som finns att ladda ner. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Wu Zi Mu Skrivet 3 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 mars, 2009 (redigerad) Pokemon! It's you and me. I know it's my destiny! Pokemon! Ooh you're my best friend In a world we must defend! Pokemon! A heart so true Our courage will pull us through You teach me and I'll teach you Pokemon! (I'll catch you!) (Gotta catch 'em Gotta catch 'em Gotta catch 'em all! Pokemon! Haha, var fick du det ifrån? Edit: Gissa spel Redigerad 4 mars, 2009 av Wu Zi Mu Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Mordos Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Edit: Gissa spel Agges äventyr i trädgården. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Joe Dirt Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 Haha, var fick du det ifrån? Edit: Gissa spel Zelda, Ocarina Of Time! Åhh herregud vilka minnen man får tillbaka nu :wub: Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 5 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 5 mars, 2009 (redigerad) Edit: Gissa spel The Adventures of the green little screamer! Redigerad 5 mars, 2009 av ZcruweN Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Sniper Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 Fråga mig inte varför men jag fick en plötsligt lust att lira Pokémon igen. Screens kommer senare Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 Fråga mig inte varför men jag fick en plötsligt lust att lira Pokémon igen. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 No worries. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 Haha http://pici.se/thumbs/t_kPyAVxgfG.gif Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 Haha http://pici.se/thumbs/t_kPyAVxgfG.gif ahhah! Francis - Jag ramlar ner 5 cm om jag släpper! Hjälp mig upp ffs! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
JSHC Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 Haha http://pici.se/thumbs/t_kPyAVxgfG.gif Rätt typiskt för L4D-systemet, typ, behövs lite finputsning. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 ahhah! Francis - Jag ramlar ner 5 cm om jag släpper! Hjälp mig upp ffs! Alltså, det var så roligt. Tanken slog mig så jag trodde jag skulle flyga av taket. Men så fastna jag på den där stolpen istället Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 7 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 7 mars, 2009 Lite ifrån gårdagens natt lir Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 Lite ifrån gårdagens natt lir Yay, jag fick vara med på en bild! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 Yay, jag fick vara med på en bild! Mjo, tog lite för lite bilder. FRAPS var inställt på att ta bilder med F10, samtidigt så frågar spelet om jag verkligen vill avsluta _____________________________________________ Gissa SPEL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Yukoai Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 (redigerad) Gissa SPEL! [En bunt bilder] Cryostasis Avslöjad i filnamnen. Redigerad 8 mars, 2009 av Yukoai Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 Cryostasis Avslöjad i filnamnen. Kom på det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 mars, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 mars, 2009 (redigerad) Alle hur långt har du kommit? Själv har jag bara kommit strax efter man får signal pistolen eller vad den heter sen en bit därifrån. EDIT: Lägger till en bild också: http://screenshot.xfire.com/screenshot/medium/1f67bf6211ead06b1ecb831de13a6677b31fc1e9.jpg Redigerad 8 mars, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts