Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

ÅH! NOBY NOBY BOY!

Det är han som ska bli lång va? Världens mest vrickade spel!

Hur är det? Är det skoj att spela?

Varken jag eller Yukoai förstår spelet.

Men jag tror det handlar om att man ska ta sig till olika planeter - hur man nu gör det. :)

Och angående om spelet är roligt, så vet jag inte vad jag ska svara, efterssom jag knappt vet vad det går ut på. :teehee:

Men det kostar ju bara 35kr, så.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Varken jag eller Yukoai förstår spelet.

Men jag tror det handlar om att man ska ta sig till olika planeter - hur man nu gör det. :)

Och angående om spelet är roligt, så vet jag inte vad jag ska svara, efterssom jag knappt vet vad det går ut på. :teehee:

Men det kostar ju bara 35kr, så.

Det går ut på att bli så lång som möjligt, sedan rapporterar man hur lång man blivit till "Girl". Hon samlar information från spelare över hela världen. När den sammanlagda längden från alla spelare i hela världen når till en ny planet så får man nya ställen att spela på!

Om man ska tala med skaparens egna ord: (Översatt såklart) "Jag ville göra ett spel som inte går att beskriva i ord."

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det går ut på att bli så lång som möjligt, sedan rapporterar man hur lång man blivit till "Girl". Hon samlar information från spelare över hela världen. När den sammanlagda längden från alla spelare i hela världen når till en ny planet så får man nya ställen att spela på!

Om man ska tala med skaparens egna ord: (Översatt såklart) "Jag ville göra ett spel som inte går att beskriva i ord."

Men det är ju inte ens svårt att bli lång. :)

Nåja - ska testa senare. :teehee:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Men det är ju inte ens svårt att bli lång. :)

Nåja - ska testa senare. :teehee:

Spelet ska inte vara speciellt svårt, man ska bara flumma runt och växa, samt rapportera till Girl så att hon kan bli längre och nå nya planeter. :D

Det är det som gör spelet så intressant, att det är så sjukt konstigt!

Basically players can control and stretch Boy, the main character of the game. As players stretch Boy, the lengths to which he grows are uploaded to a persistent character known as Girl, who grows at the same rate as the combined length of all the players in the world. Girl starts at Earth and expands around the solar system. When Girl reaches a new milestone in the solar system, new areas are unlocked as playable stages for everyone around the world.
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Pokemon!

It's you and me.

I know it's my destiny!

Pokemon!

Ooh you're my best friend

In a world we must defend!

Pokemon!

A heart so true

Our courage will pull us through

You teach me and I'll teach you

Pokemon!

(I'll catch you!)

(Gotta catch 'em Gotta catch 'em Gotta catch 'em all!

Pokemon!

:whistling:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor