SilentViper Skrivet 10 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2009 Rösterna också? Nej. Men om du skaffar Saints Row 2 jag lovar dig du kommer bli totalt besviken det blev jag. Jag körde full fart rakt in i en bil inte en enda skråma enda som gick sönder var baklysena. Bara om du svänger lite grann så slirar du eller krashar bilfysiken var värdelös i detta spel. Körde ett race och skulle bromsa gick inte ens svänga åt höger eller vänster man fortsätter åker rakt på. Så nej nu försvinner skit spelet från datorn. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 10 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2009 Nej. Men om du skaffar Saints Row 2 jag lovar dig du kommer bli totalt besviken det blev jag. Jag körde full fart rakt in i en bil inte en enda skråma enda som gick sönder var baklysena. Bara om du svänger lite grann så slirar du eller krashar bilfysiken var värdelös i detta spel. Körde ett race och skulle bromsa gick inte ens svänga åt höger eller vänster man fortsätter åker rakt på. Så nej nu försvinner skit spelet från datorn. Så tänkte jag när jag körde Gudfadern första gången. Som jag har sagt förut, SR2 är ganska kul att fördriva tiden med. Fysiken är dock inte så bra, som sagt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 10 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2009 Tycker att Gudfadern hade bättre bilfysik än denna skit SR2 har. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 10 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2009 (redigerad) Tycker att Gudfadern hade bättre bilfysik än denna skit SR2 har. Knappt någon skillnad, iallafall av vad jag minns. Gudfadern var riktigt värdelöst också, fysiken. ---- Aja, får väl bidra med en bild för att inte gå offtopic. http://img70.imageshack.us/img70/4752/namnls2222va6.jpg Redigerad 10 januari, 2009 av MrNoNja Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
ZcruweN Skrivet 10 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2009 Han är så oerhört sexig, eller hur? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
DrStupid Skrivet 10 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2009 Saints Row 2. * Det är sämre optimerat än GTA IV. * Det är fult som anus på lägsta grafikinställningarna. * Bilfysiken är sämst. * Det är på svenska och det går inte att ändra språk (trots att jag har engelskt OS ). * Det stödjer inte 1680x1050. Summerat: En av de sämsta PC-porten någonsin. Men helvete vad kul det är i Coop. Jag och en kompis satt och spelade minst 5 timmar i sträck igår, och jag tror inte jag har skrattat så mycket i hela mitt liv. Buggarna, dialogen, vapnen, uppdragen, att 'pimpa' sin gubbe. Allt är hur kul som helst! Hitta ett spel som tar sig själv på mindre allvar än det här! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MiRRe Skrivet 10 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2009 Tycker Saint's row 2 är super kul, mitt bästa lir 08 =) Vet dock inte hur det är på PC då jag körde på PS3 och det var lagom snyggt och tyckte det var så jädrans kul. Det är liksom inte lika "seriöst" som IV och det blir bara kul på något sätt Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 10 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2009 Saints Row 2. * Det är sämre optimerat än GTA IV. For real? Skulle du kunna lägga upp en film så man får se hur dåligt det är? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
VaXXoR Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 For real? Skulle du kunna lägga upp en film så man får se hur dåligt det är? Gametrailers Dom har ingame videos Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 (redigerad) Saints Row 2 är inte ett dåligt spel! Fast det är väldigt fult. Gissa spelet! Redigerad 11 januari, 2009 av vicecitylife Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 THUMBNAILS PLEASE! -------- Tony Hawk pro skate. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Alle090 Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 (redigerad) THUMBNAILS PLEASE! Hey, gränsen 1024*768 och 1 BILD. Så han FÅR!!! Newb! Redigerad 11 januari, 2009 av Alle090 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Fick en mega stor bild när ja gick in i tråden. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Saints Row 2 är inte ett dåligt spel! Fast det är väldigt fult. Gissa spelet! THPS2! Åh, jag spelade det hela tiden förut! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 THPS2! Åh, jag spelade det hela tiden förut! Det är fortfarande kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Min fula bil. <3 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pixiegnom Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Min fula bil. <3 Påminner om San Andreas med ENB-Series. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SimonJ Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Påminner om San Andreas med ENB-Series. Det tycker jag också, innan jag såg bilden ordentligt så trodde jag att det var GTA San Andreas. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Gametrailers Dom har ingame videos På PC versionen? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Boomer Skrivet 11 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 11 januari, 2009 Påminner om San Andreas med ENB-Series. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts