FoxtroT Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 (redigerad) 13000 inlägget i tråden, till mig! http://screenshot.xfire.com/screenshot/large/b817b123e1ee94b00332bbdf4eb236ecded7a6e4.jpg Redigerad 3 januari, 2009 av FoxtroT Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Illousion Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 13000 posten i tråden, till mig! http://screenshot.xfire.com/screenshot/large/b817b123e1ee94b00332bbdf4eb236ecded7a6e4.jpg Inte riktigt. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Inte riktigt. Vadå menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
kattälskaren Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Inte riktigt. Jo, det är inlägg nummer 13000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 (redigerad) Jo, det är inlägg nummer 13000. Varför står det då post 13001? Inlägg 13000 hade jag Redigerad 3 januari, 2009 av Ice Cube Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FoxtroT Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Varför står det då post 13001? Inlägg 13000 hade jag För att trådskaparens post räknas, men det är ju inget direkt inlägg, eller hur Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Varför står det då post 13001? Inlägg 13000 hade jag Du hade post 13000. Foxtrot hade inlägg 13000. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Ice Cube Skrivet 3 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 3 januari, 2009 Du hade post 13000. Foxtrot hade inlägg 13000.Men den som skriver först gör ett inlägg enligt mig. Kolla FSX-tråden RavenE. Du måste hjälpa mig! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Siana Skrivet 4 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 4 januari, 2009 Men den som skriver först gör ett inlägg enligt mig. Kolla FSX-tråden RavenE. Du måste hjälpa mig! RavenE krånglar till det, man kan snarare säga att du hade post 13000 medan FoxtroT fick reply nummer 13000. "Reply" är ju ett svar till trådskaparens post, således kan förstaposten aldrig vara ett svar. Nog om det... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2009 (redigerad) Köpte denna bil med knappt ingeting på så ja sålde det som satt på och byggde upp den igen och satte i en V6 i den så här blev slut resultatet http://img145.imageshack.us/img145/3733/car1yc0.th.png Redigerad 8 januari, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 8 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2009 Vad är det för spel du spelar jag tycker bara det vore roligt att veta för jag har inte sett det förut men om du inte vill säga så behöver du inte men då kan du väl säga att du inte vill för annars kanske jag tror att du vill fast glömt bort att du vill. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lajnux Skrivet 8 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2009 Vad är det för spel du spelar jag tycker bara det vore roligt att veta för jag har inte sett det förut men om du inte vill säga så behöver du inte men då kan du väl säga att du inte vill för annars kanske jag tror att du vill fast glömt bort att du vill. Hoho. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 8 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2009 Vad är det för spel du spelar jag tycker bara det vore roligt att veta för jag har inte sett det förut men om du inte vill säga så behöver du inte men då kan du väl säga att du inte vill för annars kanske jag tror att du vill fast glömt bort att du vill. Street Legal Racing redline med 2.3.0 LE match Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
RavenE Skrivet 8 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 8 januari, 2009 (redigerad) Vad är det för spel du spelar jag tycker bara det vore roligt att veta för jag har inte sett det förut men om du inte vill säga så behöver du inte men då kan du väl säga att du inte vill för annars kanske jag tror att du vill fast glömt bort att du vill. Redigerad 8 januari, 2009 av RavenE Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Juster Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Vad är det för spel du spelar jag tycker bara det vore roligt att veta för jag har inte sett det förut men om du inte vill säga så behöver du inte men då kan du väl säga att du inte vill för annars kanske jag tror att du vill fast glömt bort att du vill. LOL! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 (redigerad) Tillbaks till ämnet nu ------- Gissa spelet http://pici.se/thumbs/t_ttXQAdrlX.gif Redigerad 9 januari, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MrNoNja Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Tillbaks till ämnet nu ------- Gissa spelet http://pici.se/thumbs/t_ttXQAdrlX.gif Saints Row 2. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Marquis Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 Tillbaks till ämnet nu ------- Gissa spelet http://pici.se/thumbs/t_ttXQAdrlX.gif Svenska? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
SilentViper Skrivet 9 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 9 januari, 2009 (redigerad) Svenska? Ja spelet är på svenska iallafall för mig. Men dåligt optimerat av THQ rycker och fryser mellan åt. Redigerad 9 januari, 2009 av Agent.47 Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Grumpy Skrivet 10 januari, 2009 Rapportera Share Skrivet 10 januari, 2009 Ja spelet är på svenska iallafall för mig. Rösterna också? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts