Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

du KAN lägga den i i hl2 mappen (d:\spel\HL2\hl2)

.. men då funkar den inte som den ska.. har frågat på deras forum... måste köpa spelet för att de ska funka verkar de som....

man måste inet köpa spelet för at tdet ska funka... ersätt alla filer i (hl2mappenValve\Steam\SteamApps\User\Half-Life 2\hl2), sen startar du nytt spel, trycker fram konsollen och skriver changelevel gm_construct

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Jag blev ytterst exhalterad av att modifikationens storlek icke överskred 4 megabyte, så att även jag, i egenskap av modemanvändare, kunde innehava nöjet av att njuta av något så underhållande som denna så kallade modifikation ifråga. :P

Redigerad av Kalan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Man kan leka med fysiken nästan hur man vill. ;)

G-Man lyckades impa på Alyx med sin fina bil.

Förresten, hur får man hjulen att börja snurra efter man har satt dit dem?

När man har hagelgeväret framme, markera då den sortens hjul som din "lådbil" använder sig av. Scrolla sedan med mushjulet för att hjulet/hjulen ska kunna snurra. Man kan även ställa in hur snabbt de ska snurra. Notera att man måste byta riktning på hjulen beroende på vilken sida av "lådbilen" de befinner sig, om du inte vill att hela "bilen" bara ska stå och snurra runt...

lyckas inte spawna obket med rocketlaunchern... eller jo healthkit går att spawna, men det går inet byta objekt, nån som kan hjälpa?

När du har rocketlaunchern framme, tryck då på antingen "USE" eller "RELOAD" för att kunna bläddra i listan uppe till höger. Du bör då kunna avfyra olika föremål beroende på vilket som är markerat i listan. Vänster musknapp avfyrar objekten i en långsam följd, medans högermusknapp avfyrar dem i snabb följd...

:P Notera att alla vapens funktioner står beskrivna i fönstret uppe till höger, vid det tillfälle man använder vapnet ifråga. :P

EDIT: Ledsen för dubbelpost.

Redigerad av Kalan
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När man har hagelgeväret framme, markera då den sortens hjul som din "lådbil" använder sig av. Scrolla sedan med mushjulet för att hjulet/hjulen ska kunna snurra. Man kan även ställa in hur snabbt de ska snurra. Notera att man måste byta riktning på hjulen beroende på vilken sida av "lådbilen" de befinner sig, om du inte vill att hela "bilen" bara ska stå och snurra runt...

Ah, tackar så mycket.

*skickar en låda Paradis till Kalan*

Om det inte kommer fram, skyll på Posten och inte mig. :P

Btw., det där med hjulen förstod jag själv. Jag är inte helt bakom flötet. :P

Tror jag.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

När du har rocketlaunchern framme, tryck då på antingen "USE" eller "RELOAD" för att kunna bläddra i listan uppe till höger. Du bör då kunna avfyra olika föremål beroende på vilket som är markerat i listan. Vänster musknapp avfyrar objekten i en långsam följd, medans högermusknapp avfyrar dem i snabb följd...

:rolleyes: Notera att alla vapens funktioner står beskrivna i fönstret uppe till höger, vid det tillfälle man använder vapnet ifråga. ^_^

EDIT: Ledsen för dubbelpost.

testat både use och reload, inget funkar

Länk till kommentar
Dela på andra sidor