Blues Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 F*n, nu måste man ju skaffa HL2 bara för den hör modden(Plus att jag har hört att det är ganska kul ) En kille jag känner har det, ska nog smyga dit och "låna" det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 lyckas inte spawna obket med rocketlaunchern... eller jo healthkit går att spawna, men det går inet byta objekt, nån som kan hjälpa? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 F*n, nu måste man ju skaffa HL2 bara för den hör modden(Plus att jag har hört att det är ganska kul ) En kille jag känner har det, ska nog smyga dit och "låna" det usch din sign överskrider VIDA bestämmelserna Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 du KAN lägga den i i hl2 mappen (d:\spel\HL2\hl2) .. men då funkar den inte som den ska.. har frågat på deras forum... måste köpa spelet för att de ska funka verkar de som.... man måste inet köpa spelet för at tdet ska funka... ersätt alla filer i (hl2mappenValve\Steam\SteamApps\User\Half-Life 2\hl2), sen startar du nytt spel, trycker fram konsollen och skriver changelevel gm_construct Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 (redigerad) Vart ska man lägga : "scene.cache" och "modelsounds.cache" då? Finns inget att ersätta dom med. Redigerad 1 januari, 2005 av Weener Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Krax Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 smartare sätt: extracta mappen till steamapps/sourcemods så startar du den i my games Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Men som sagt så har jag hittat HL2 i buskarna så jag har inget steam. Det är såhär: Hårdisk h/Games/Half Life 2/hl2 och så är det bara att trycka på en ikon så startas vanliga HL2 utan något steam. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Blues Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Men som sagt så har jag hittat HL2 i buskarna så jag har inget steam. Det är såhär: Hårdisk h/Games/Half Life 2/hl2 och så är det bara att trycka på en ikon så startas vanliga HL2 utan något steam. Leta i en annan buske då Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Orkar inte. Om det inte funkar med min verision, köper jag det Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) Jag blev ytterst exhalterad av att modifikationens storlek icke överskred 4 megabyte, så att även jag, i egenskap av modemanvändare, kunde innehava nöjet av att njuta av något så underhållande som denna så kallade modifikation ifråga. Redigerad 2 januari, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 (redigerad) Man kan leka med fysiken nästan hur man vill. G-Man lyckades impa på Alyx med sin fina bil. Förresten, hur får man hjulen att börja snurra efter man har satt dit dem? När man har hagelgeväret framme, markera då den sortens hjul som din "lådbil" använder sig av. Scrolla sedan med mushjulet för att hjulet/hjulen ska kunna snurra. Man kan även ställa in hur snabbt de ska snurra. Notera att man måste byta riktning på hjulen beroende på vilken sida av "lådbilen" de befinner sig, om du inte vill att hela "bilen" bara ska stå och snurra runt... lyckas inte spawna obket med rocketlaunchern... eller jo healthkit går att spawna, men det går inet byta objekt, nån som kan hjälpa? När du har rocketlaunchern framme, tryck då på antingen "USE" eller "RELOAD" för att kunna bläddra i listan uppe till höger. Du bör då kunna avfyra olika föremål beroende på vilket som är markerat i listan. Vänster musknapp avfyrar objekten i en långsam följd, medans högermusknapp avfyrar dem i snabb följd... Notera att alla vapens funktioner står beskrivna i fönstret uppe till höger, vid det tillfälle man använder vapnet ifråga. EDIT: Ledsen för dubbelpost. Redigerad 2 januari, 2005 av Kalan Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Korven Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 det ända som suger med garrys mod är att det crashar hela jävla tiden Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
FylleSpray Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 aldrig för mig Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Kalan Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 aldrig för mig Nej, jag har heller aldrig vart med om det... Dessutom var det riktigt kul! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Urachez Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 lyckas inte spawna obket med rocketlaunchern... eller jo healthkit går att spawna, men det går inet byta objekt, nån som kan hjälpa? HAHAHAHAH! Skrattade som fan till han längst fram! Lekte lite snabbt: http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/up...nstruct0006.jpg Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Topp3 Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 När man har hagelgeväret framme, markera då den sortens hjul som din "lådbil" använder sig av. Scrolla sedan med mushjulet för att hjulet/hjulen ska kunna snurra. Man kan även ställa in hur snabbt de ska snurra. Notera att man måste byta riktning på hjulen beroende på vilken sida av "lådbilen" de befinner sig, om du inte vill att hela "bilen" bara ska stå och snurra runt... Ah, tackar så mycket. *skickar en låda Paradis till Kalan* Om det inte kommer fram, skyll på Posten och inte mig. Btw., det där med hjulen förstod jag själv. Jag är inte helt bakom flötet. Tror jag. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jojje Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Jag gjorde en liten kvick serie... Det är GMan som mördare. http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/gm_construct_white0000.jpg http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/gm_construct_white0001.jpg http://upl.silentwhisper.net/uplfolders/upload6/gm_construct_white0002.jpg Whattya think? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 G-Man kanske gick lite vääl rak i ryggen i alla bilderna? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
KalleR Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 När du har rocketlaunchern framme, tryck då på antingen "USE" eller "RELOAD" för att kunna bläddra i listan uppe till höger. Du bör då kunna avfyra olika föremål beroende på vilket som är markerat i listan. Vänster musknapp avfyrar objekten i en långsam följd, medans högermusknapp avfyrar dem i snabb följd... Notera att alla vapens funktioner står beskrivna i fönstret uppe till höger, vid det tillfälle man använder vapnet ifråga. EDIT: Ledsen för dubbelpost. testat både use och reload, inget funkar Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Tidsam Skrivet 2 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 2 januari, 2005 Jag skulle bara testa att Fraps fungerade Det blir ett litet avbrott bland alla Half Life bilderna... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts