Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Well, ettan var väl helt OK. Har dock inte hunnit testat Clear Sky än.

Några stora skillnader mellan de båda?

Nej inte jätte stora har inte kommit så långt in i storyn nu. Gör en spoiler nu för de som inte kört det

Det jag har sett är att man kan gå med i grupper och de är Freedom,duty,clear sky,renegade,bandit. Just nu har jag gått med i Duty gruppen och blev fiende med Freedom. När man går med i nån grupp så får man uppgifter eller inga quest men det står vad man ska ta över för platser. Man får leta sig fram till dessa platser. Sen är det väl att dom har lite nya ljus effekter tex som att man ser när solen lyser genom ett fönster etc. Sen kan man gå till folk som kan uppgradera sina föremål. Man kan uppgradera rifles och pistoler sen sin armor. Man kan bara uppgradera en sak på sin armor iallafall vad jag har sett nu.

:confused:

Så otroligt bra gjort och härliga känslor man får från spelet. Det dom verkligen har lyckats med att det är lite mer läskigare när det blir mörkt.

Redigerad av Tikki
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skaffat nytt armor till min ritualist så nu kan ni förvänta er en uppdatering på både avatar och sign rätt så snart.

rj5z25ztvnrn.jpg

Hade inte råd med full svart

Skitsnyggt!

Jag spelar också GW, men den där armorn har jag aldrig sätt, jag spelar iofs inte så aktivt men jag tänkte börja nu igen.

Btw, jag funderar på ett nytt GW spel, vilket ska man skaffa (jag har det första, Eye of the north ser inte heller särskilt roligt ut) Nightfall eller "den andra-som-jag-alltid-glömmer-namnet-på"?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Skitsnyggt!

Jag spelar också GW, men den där armorn har jag aldrig sätt, jag spelar iofs inte så aktivt men jag tänkte börja nu igen.

Btw, jag funderar på ett nytt GW spel, vilket ska man skaffa (jag har det första, Eye of the north ser inte heller särskilt roligt ut) Nightfall eller "den andra-som-jag-alltid-glömmer-namnet-på"?

Det beror ju lite på vad du gör just nu.

Skapar du asbra builds så kanske det är en idé att kolla vilka spel som ger vilka skills, för om du håller på med en build som behöver några skills från factions så är det ju inte så lyckat att skaffa nightfall. :confused:

Håller du inte på med någon build så skulle jag rekomendera Nightfall eftersom du då kan skaffa heroes. De är likadana som de där... Vad de nu heter... Som står vid portarna inne i städerna, och som man kan invita i sitt party. Heroes är som sådana fast du kan kontrollera dina heroes, vilka skills den ska ha och så vidare.

Gosse, det märks att det var länge sedan jag lirade. :lol:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det beror ju lite på vad du gör just nu.

Skapar du asbra builds så kanske det är en idé att kolla vilka spel som ger vilka skills, för om du håller på med en build som behöver några skills från factions så är det ju inte så lyckat att skaffa nightfall. :mf_doof:

Håller du inte på med någon build så skulle jag rekomendera Nightfall eftersom du då kan skaffa heroes. De är likadana som de där... Vad de nu heter... Som står vid portarna inne i städerna, och som man kan invita i sitt party. Heroes är som sådana fast du kan kontrollera dina heroes, vilka skills den ska ha och så vidare.

Gosse, det märks att det var länge sedan jag lirade. :lol:

Henchemens är vad du menar.

FAST, heroes är faktist så himla bra, visst dom är smartare än vad Henchies är, men dom är väldigt dryga att använda då du oftast själv blir tvungen att välja attacker för dom (alltså vilken och när dom ska attackera) vilket är så förbannat segt.

Och jag håller inte med om builds, det beror ju på vad han spelar som. Men om jag ska ge ett råd så skaffa Factions (bäst story och dessutom är ritualist och assasin skitroliga att spela med)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Henchemens är vad du menar.

FAST, heroes är faktist så himla bra, visst dom är smartare än vad Henchies är, men dom är väldigt dryga att använda då du oftast själv blir tvungen att välja attacker för dom (alltså vilken och när dom ska attackera) vilket är så förbannat segt.

Och jag håller inte med om builds, det beror ju på vad han spelar som. Men om jag ska ge ett råd så skaffa Factions (bäst story och dessutom är ritualist och assasin skitroliga att spela med)

Ah, tackar.

Jag tyckte det var mycket bättre, då kunde man kontrollera vilka de skulle attackera och så vidare, henchmens sprang bara runt som vilsna höns och gjorde lite vad som föll dem in. Det gillade jag inte.

Klart det beror på vad han spelar som, det är därför han ska kolla upp vilket spel som gynnar honom bäst.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor