Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

Hörrö, hur får man cash shop items på den där servern? Man kan ju inte direkt öppna en ruta och köpa, som man gör på det vanliga väl? Finns det en npc som de kodat in som säljer sådana saker?

Tell me moar!

NPC säljer spros, apros, amps, skillreset, statreset osv. Resten måste man vinna i events och liknande.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

5bsy87bcp2mo.gif Ser ut som din soldat skulle behöva glasögon, närsynthet FTW! :o

Haha, det tänkte jag inte på. Han måste ha tappat dom vid landstigningen.

--

Ibland så måste man skjuta med MG42:an utan att man har fäst den vid något. Där kan man snacka om spray n pray.

4wbcb5glwh7d.jpg

bj8ibtmcocdp.jpg

Och givetvis en hederlig pistol i ryggen kill.

tr1a0i70n8b8.jpg

Redigerad av Boomer
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Meeen! Det finns alltså en del DoDS-spelare här på sajten. :)

*Räcker upp handen* Spelar typ en del... eller rättare sagt spelade då jag inte har gjort det sen innan sommer efter att jag fått en ny dator. Har ju liksom alltid velat spela Crysis på högsta inställningar på min burk :mf_doof: sen så har det blivit mycket lan och inte DoD: S :P

Efter att ha sett dina bilder dock har jag blivit lite sugen på en lollipop, pleeey some time?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

*Räcker upp handen* Spelar typ en del... eller rättare sagt spelade då jag inte har gjort det sen innan sommer efter att jag fått en ny dator. Har ju liksom alltid velat spela Crysis på högsta inställningar på min burk :mf_doof: sen så har det blivit mycket lan och inte DoD: S :P

Efter att ha sett dina bilder dock har jag blivit lite sugen på en lollipop, pleeey some time?

Ja, men självklart kan vi det. :)

Länk till kommentar
Dela på andra sidor