Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

THIS THREAD NEEDS MOAR SCREENSHOTS.

Lirade Garrys Mod med ett par kompisar.

Nattens skapelse för min del blev en liten pansarvagn. Jävligt kul att köra runt och jaga folk med, även om den inte var så värst snabb.

La även till några emitters för snyggare mynningsflammor och tomhylsor som poppar ut när man skjuter med helvetet.

Jag och en annan hade laddat ner en lite sexigare Alyx ( :) ) men den buggade sig totalt, då den tredje som hostade servern inte hade modellen. :(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

THIS THREAD NEEDS MOAR SCREENSHOTS.

Jag och en annan hade laddat ner en lite sexigare Alyx ( :) ) men den buggade sig totalt, då den tredje som hostade servern inte hade modellen. :w000t:

Har inget att göra med hosten... Jag och alle försökte ladda ner den och båda hade den (han höll servern) och den fuckade sig ändå... Det är själva ragdollen som är fel :(

Nice bilder!!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Sniper :)

cymg3pilkpa0.jpg

Haha, sprang runt och jaga den här killen ett bra tag med kniven. Men så kom en annan ur mitt lag och sköt honom :)

rc4pr4nrwu4e.jpg

Bang Bang!

4l9lf9yuofuu.jpg

Synd att kvaliten på bilderna ska vara så kass. Sen tycker jag att själva funktionen är seg. Hur tar man bort alla bilder man tagit?

Varje bild du tar sparas inte, Du kan välja att spara vissa och dom som du inte sparat åker bort när dom blir nummer 20

Länk till kommentar
Dela på andra sidor