Jump to content

Screenshots!

Jacker
 Share

Recommended Posts

:innocent:

Lite mer random PR- screens. Var ännu ett episkt lir med PRT- killarna tidigare ikväll!

Försvaret av en by i Quinling som kines. Britterna anföll norrifrån...

v03ymrtlb7lk.jpg

Helikopter...

9ctdeg7qdeqr.jpg

Lite .50 cal- skytte.

mlwpnrr7h20i.jpg

Wellink spränger en brittisk APC med en PV- robot.

quklqm5c8fe5.jpg

Wellink och Afvalbak bögar runt på en scoutcross...

09nk3suiygh3.jpg

Gänget, inklusive mig såklart, avancerar in i skogen.

1jjhg3plh4cp.jpg

Uppradade på detta vis öppnar vi eld mot fienden...

ffz5qiu8hruz.jpg

Le_Chuck skjuter med KSP.

wafr09vcigev.jpg

Wellink försöker träffa en prickskytt på andra sidan floden med sin granattillsatts.

sfeco0yqcrwg.jpg

Smokescreen...

7icvs7vmqa7i.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

:naughty:

Lite mer random PR- screens. Var ännu ett episkt lir med PRT- killarna tidigare ikväll!

Försvaret av en by i Quinling som kines. Britterna anföll norrifrån...

v03ymrtlb7lk.jpg

Helikopter...

9ctdeg7qdeqr.jpg

Lite .50 cal- skytte.

mlwpnrr7h20i.jpg

Wellink spränger en brittisk APC med en PV- robot.

quklqm5c8fe5.jpg

Wellink och Afvalbak bögar runt på en scoutcross...

09nk3suiygh3.jpg

Gänget, inklusive mig såklart, avancerar in i skogen.

1jjhg3plh4cp.jpg

Uppradade på detta vis öppnar vi eld mot fienden...

ffz5qiu8hruz.jpg

Le_Chuck skjuter med KSP.

wafr09vcigev.jpg

Wellink försöker träffa en prickskytt på andra sidan floden med sin granattillsatts.

sfeco0yqcrwg.jpg

Smokescreen...

7icvs7vmqa7i.jpg

Ser riktigt nice ut det där. ;)Och betydligt seriösare än när du har de två dagisbarnen med dig ut på utflykt i fältet. :innocent::(

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Från PR igår. Vi packade ihop oss i en bil med gevär, bomber och granater och bestämde oss för att leta upp lite britter att trackassera! Vi körde ut mot motorvägen (?) och hittade en grupp av dem som höll på att bygga en utpost. Och trots att dem hade en massa soldater, en APC och några kulsprutor tog vi dem med total överraskning - vi lyckades skjuta, bomba och köra ihjäl flera jävla stycken i ett enda snabbt svep med bilen, och jag tror vi t.o.m. lyckades förstöra det de byggt! Deras APC han dock skjuta oss innan vi hann undan. Jag har sagt det förr och säger det igen - EPISKT! :)

ddjypemjkayt.jpg vlffquknd3jp.jpg 5pi27de3hmca.jpg ag8ijonv92dk.jpg 8czk2k8hoyqw.jpg fozd382iqade.jpg

Heil västerländsk imperialism!

8iz3u4q4v0kh.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Från PR igår. Vi packade ihop oss i en bil med gevär, bomber och granater och bestämde oss för att leta upp lite britter att trackassera! Vi körde ut mot motorvägen (?) och hittade en grupp av dem som höll på att bygga en utpost. Och trots att dem hade en massa soldater, en APC och några kulsprutor tog vi dem med total överraskning - vi lyckades skjuta, bomba och köra ihjäl flera jävla stycken i ett enda snabbt svep med bilen, och jag tror vi t.o.m. lyckades förstöra det de byggt! Deras APC han dock skjuta oss innan vi hann undan. Jag har sagt det förr och säger det igen - EPISKT! :D

ddjypemjkayt.jpg vlffquknd3jp.jpg 5pi27de3hmca.jpg ag8ijonv92dk.jpg 8czk2k8hoyqw.jpg fozd382iqade.jpg

Heil västerländsk imperialism!

8iz3u4q4v0kh.jpg

Haha, Vinkar åt pansarvagnen :)

Körde också den banan för inte så längesen :)

Vi haqde grymt problem med en pansarvagn som vi var tvugna att går runt och spränga.

BTW: Ska vi lira någon gång?

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Först gäller det att sätta upp en grupp. Själv hamna jag i pansarvagn gruppen.

ktwcuzn1b2d8.jpg

Nartuligts vis stöter vi på en sniper.

w1epa1hdyfey.jpg

Medens vi tvättade bilen så kunde man hör krig i bakgrunden :D

i818el09za0h.jpg

Och nartuligtsvis hamna jag själv på fel sida, och jag var den enda Medic i gruppen :naughty:

ik03c4hkktda.jpg

På nästa bana planeraede vi att vara pansarvagns grupp, men till vår förvåning så var det inga pansarvagnar där eller flygplan. Så vi tog bilen.

iuct3u5z0amm.jpg

21ftht5gk2dl.jpg

Men till vår stora förvåning kommer en fiende helikopter styrd av en av våra piloter. Fatta va rädda vi var när vi såg att en helikopter kom rakt emot oss.

me1l8ewllene.jpg

q2trz4icnatf.jpg

Fan igentligen va Project reality är kul! :P

Redigerad av Alle090
Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nae, vi märkte det. Det var en av våra som flög den :naughty: . Men den tillhör inte vårt lag! Vi har igentligen Black Hawks

Nej, du spelade som MEC där, de har Mi-8 som transporthelikopter, USA har Black Hawk. Och dessutom kan man inte flyga fiendens flyg i PR, eller köra deras fordon.

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, du spelade som MEC där, de har Mi-8 som transporthelikopter, USA har Black Hawk. Och dessutom kan man inte flyga fiendens flyg i PR, eller köra deras fordon.

Det var jävla konstigt. För vi åkte USA APC ett tag (inga bilder). Och man kan hoppa in i fiendes fordon, Det finns en bugg som har någontin att göra med dö och bli återupplivad och sån skit. Men vi kanske var MEC nu när jag kollar på gubbarna... :naughty:

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Det var jävla konstigt. För vi åkte USA APC ett tag (inga bilder). Och man kan hoppa in i fiendes fordon, Det finns en bugg som har någontin att göra med dö och bli återupplivad och sån skit. Men vi kanske var MEC nu när jag kollar på gubbarna... :naughty:

Nej, det är inga buggar eller något annat konstigt - du blandar ihop lagen, det är allt.

Anyway, back on topic!

Länk till kommentar
Dela på andra sidor

Nej, det är inga buggar eller något annat konstigt - du blandar ihop lagen, det är allt.

Anyway, back on topic!

Jo, det finns en bugg som låter än köra andras fordon, vårt lag snackade om det matchen före. Men just där blandade jag ihop lagen ja. Men jag vet att det finns en bugg.

Jaja, lets go ontopic. :D

Roof cat sees you! :naughty:

hippm40lvtq7.jpg

Länk till kommentar
Dela på andra sidor