Meller Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Ok, ett annorlunda screenshot nu, på min spelmapp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Ok, ett annorlunda screenshot nu, på min spelmapp Varför? . Vad är konstigt? SPELAR DU SOF2 PÅ NÄTET? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 Varför? . Vad är konstigt? SPELAR DU SOF2 PÅ NÄTET? Det är konstigt om man jämför med de övriga bilderna i denna topic Och nej, jag lirar inte sof2 online . Har dock prövat på lan... Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
HOWHOW Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) @mons åhhh hur många timmar har man inte spelat det där på gammel nintendot? Det är det ända riktiga Zeldat. Redigerad 31 december, 2004 av HOWHOW Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 (redigerad) Me like. gå in på www.sex.com om du gillar sånt ! Redigerad 31 december, 2004 av P-C Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
xstreem Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 gå in på www.sex.com om du gillar sånt ! Typ: "Uuurk!! En HeadCrab!! Bläbläblää!!!" Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 ännu en! lonesome g-man! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 gå in på www.sex.com om du gillar sånt ! Det var ju ett skämt! Och hur kan man få tanken av att göra något sådant? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 31 december, 2004 Rapportera Share Skrivet 31 december, 2004 friendship! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Här är lite lol http://www.garry.tv/garrysmod/ http://img153.exs.cx/img153/6164/buildingb...inal00138hx.jpg http://www.garry.tv/garrysmodforum/viewtopic.php?t=58 HAHA! Måste fan tanka den modden när jag varvat HL2! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
guardian Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 HAHA! Måste fan tanka den modden när jag varvat HL2! varva=klara ut två gånger. (enligt skribb) Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 matrix screens comin up! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 ännu en! Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Jacker Skrivet 1 januari, 2005 Skapat av Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Nu gäller det bara att göra egna/ladda ned modeller till HL2. Beroende på vad det är för modeller kan man göra olika bilder. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Lindström Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 (redigerad) kan inte nån skriva hur man ska göra för att det ska funka & så ? Edit; asså "installera" det .. Tack på förhand .. Redigerad 1 januari, 2005 av Lindström Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
MyStiC Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Nu gäller det bara att göra egna/ladda ned modeller till HL2. Beroende på vad det är för modeller kan man göra olika bilder. HAHAHA ... Vilka bilder menar du? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Meller Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 varva=klara ut två gånger. (enligt skribb) Fast, det stämmer ju. Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
P-C Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 tjolahopp Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Pain To ThE MaX Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Fast, det stämmer ju. att varva betyder ju att man köra ett varv från och tillbaka till ett objekt typ. Alltså borde det typ betyda att man klarat det en gång? "michael schumacher har varvat mark webber"=Den ena har kört ett varv mer än mark webber. Alltså, mark webber har spelat igenom hl2 0 gång medan den andra kört igenom det 1 gånger. De kommer båda till "new game" menyn och shumi har varvat mark webber genom att klara hl2 en gång. jag har inget liv Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Weener Skrivet 1 januari, 2005 Rapportera Share Skrivet 1 januari, 2005 Angående den här modden, jag har liksom hittat mitt HL2 i buskarna, och jag behöver inte steam för det. Ska jag lägga allt detta i HL2 mappen då? Citera Länk till kommentar Dela på andra sidor More sharing options...
Recommended Posts